Ik heb de GS nu 5 weken en 2 dagen in m'n bezit.
Het is ech een wereldfiets, die helaas een wat suf imago heeft.
Rijden ermee is echter niet suf... Tenminste.... Als je 'm de sporen geeft. De GS heeft namelijk echt 2 kanten.. rustig toeren en kleine hellingshoeken en je waant je op een tourmotor.... Het gas erop en gek doen en je hebt het gevoel op een soort veels te zware supermotard te rijden.. incluus wheely's en stoppies!
Verder vallen me nu nog wel wat dingen op:
- De Fun stopt wel een eind bij 140km/u.. wat maakt dat je er niet zo idioot hard mee rijd.(uitzonderingen daargelaten)
- Cardan is super..!
- Ik zit er prima op!
- Drempels zie je ineens als een uitdaging ipv obstakel
- Hij heeft gratis ook een highway-zit-stand.. (kuiten op de cilinders leggen
)
- Je kan er enorm hard mee boenderen!
- Je maakt automatisch een omweg naar je werk toe en komt daar regelmatig aan onder de modder.
- Wel wat last van turbulenties helaas. Van t voorjaar zaag ik deze ruit ook maar af denk ik.
- Als je de versnellingsbak moet demonteren moet heel de fiets uit elkaar
- Je pakt automatisch sneller de motor en daardoor ga je ook vanzelf meer motorrijden. (niet voor niks al waardig wat km mee gereden)
- Rijden op het koppel is best fijn
- Kwa sleutelen is het net een trekker.
[attachment deleted by admin]