Zit er wel olie in het blok aangezien de vorige eigenaar graag olie aftapt
LOL, de olie in het blok had hij net vervangen. Net als de achterband, de bougies en de filters trouwens. En de voorband is ook niet slecht.
Maar er moet nog een hoop gebeuren. Dit is in ieder geval mijn voorlopige lijstje:
- Nieuwe benzine en vacuum leiding
- Nieuwe rubbers tussen carbs en blok, want die zijn dichtgesmeerd met siliconen
- Remklauwen voor gangbaar maken (in een van de klauwen vond ik iets dat ik alleen met black sludge kan benoemen)
- Nieuwe pakkingen in de voorvork en olie vervangen
- Trommmelrem achter nakijken
- Bedrading aanpakken (knipperlichten werken niet, er zijn veel draden, en sommige zijn zelfs gewoon 'open'.
- Rubber van een filter vervangen, want er zit een scheur in
- Klein filtertje voor op de carterontluchting
- Nieuwe bout en een plaatje om de tank op zijn plek te houden
- Sturen nakijken, want hij draait wel heel zwaar, misschien dat smeren al wel gaat helpen
- Relais (gok ik) van de starter vervangen, want hij maakt herrie en doet het niet altijd
- Hoofdzekering weer in het zekeringendoosje stoppen, want nu hangt hij er naast
En daarna ga ik eens aan de esthetische dingen beginnen. Daar heb ik ook nog wel wat ideeën over, dus werk is er nog genoeg. Maar goed, eerst eens zorgen dat het allemaal lekker loopt. En dan ook eens kijken hoe ik die bedradingszooi een beetje in kan gaan perken, want er loopt toch wel erg veel spaghetti door dat frame.