Oh, ik zou nog foto's plaatsen hoe hij nu is.....
Nou, hier dan:
En deze moet ook nog in mijn motor-historie-topic natuurlijk
:
MAAARRRRRRR.... ik het de 900ss zojuist verkocht
Wel een beetje jammer aan 1 kant, want ik heb er met ontzettend veel plezier op gereden en heeft nooit iets verkeerd gedaan.
Maar ik echt weer eens zin in een nieuw project ofzo. Weer eens wat sleutelen en opknappen. Want deze 2 ducs (en de 996 ervoor) is nooit wat mee dus heb niks te doen!
Budget is beperkt (wil iets bijleggen op de verkoop van de 900) dus wordt een oudje. Maar dat moet ook wat het moet verbouwd worden.
Ik wil wel weer zoiets als de naked 900. In elk geval naked; niks cafe racer ofzo (ik ga nooit op de motor naar de kroeg racen) gewoon zo'n soort naked. Superbike stuur; wat meer pk's. Dus ik zat te denken:
-als het een Duc wordt (heeft eerlijk gezegd echt de voorkeur) dan sowieso een desmoquattro blok (916 of 996). Dus een ouwe superbike verbouwen (916, 996 of 748 met groter blok) of een ST4 ofzo strippen.
-zit met een schuin oog ook te kijken naar een Triumph Speed Triple...
Blokken schijnen echt super de super te zijn (qua alles; gedrag en betrouwbaarheid) en heerlijk te sturen. Hier niks anders dan een Ducati dus. Wel wat goeiekoper dan een Duc. Nadeel: een speed triple is al naked en dus klaar. Heb ik weer niet veel te doen.... Nog een nadeel: geen 2-cilinder.
-eventuele 3e optie: er worden best nogal eens naked Suzuki TL1000's aangeboden. Zien er ook wel lekker stoer uit en blokken zijn beresterk en goed. Ook nadeel: is meestal al (bijna) klaar met ombouw naar naked... Weer niet veel te doen.
Any suggestions?