@Pepe; idd. Volgende keer trap ik gewoon vol de rem in! Kijken wat die achter me doet ... ik kan wel weer een paar centen gebruiken voor een nieuw knutselproject.
Geen hoge boetes, maar ik zat in een vergadering waar mijn bek meerdere keren open viel.
Wat is er aan de hand. Een collega die elke dag op de motor naar het werk komt werd gesommeerd zijn motor in de garage te parkeren en niet op de stoep voor het stadskantoor, omdat dit een ontsierend gezicht zou zijn. parkeren bij ons in de garage kost ons 2 vakantie dagen per jaar. (belasting gedoe).
Nu kwam er nog een collega op zijn harley naar het werk ( 1 a 2 dagen in de maand en die zette hem om de hoek bij de fietsen. Deze werd gesommeerd zijn motor daar weg te halen aangezien hij op de stoep stond en dat mag nie
. Hij zei waar staat dat? Elk motorvoertuig van 2, 4 of meerdere wielen moet parkeren in de daarvoor gemaakte vakken blblabla staat ergens in het wetboek. En ja wel de oorlog was begonnen. De collega schreef een brief naar de wethouder en burgevader en er viel een stilte.
Vanmiddag kwam men er op terug in een vergadering en er werd gezegd dat als we de college weg sturen hoe dan in de rest van Middelburg, want met twee maten meten doen we niet
aldus het opperhoofd handhaving
. Jawel die moeten ook in de vakken staan. Dus we gaan alle motoren handhaven was mijn vraag. Ja was het antwoord, dat is het idee.
Aha gaan we dat facilitere met mooie motor vriendelijke parkeerplaatsen me palen waar men de motor aan kan verankeren etc?
Nee was het antwoord, gewoon in de bestaande vakken.
Aha en waar gaan de motor rijders de kaartjes laten.
Antwoord opperhoofd: dat is mijn probleem niet
Mijn vraag: is er gekeken hoe het in de omringende steden in geregeld.
Ja daar word het gedoogd was het antwoord.
Moeten wij dat dan ook niet was mijn vraag
antwoord ; nee.
Wat vind de raad ervan? weten we nog niet.
Is het niet gewoon een beter idee de collega nr 1 zijn twee dagen terug te geven e zeggen dat hij lekker voor het gebouw mag parkeren en dan gedogen wij het gewoon?
geen commentaar en word vervolgd.
Mij benieuwen als satudarah met 40 motoren op de Markt gaan parkeren wie er gaat handhaven