Welkom op het ZMVC forum gast!
Citaat van: Sjees op 10 augustus 2007, 12:11:08Alleen vind ik het heel erg jammer dat ik zelf alle wind op vang misschien is dit dan iets voor op de SV
Alleen vind ik het heel erg jammer dat ik zelf alle wind op vang
Citaat van: Sjees op 10 augustus 2007, 12:11:08Alleen vind ik het heel erg jammer dat ik zelf alle wind op vang Daar heb je bij 120km/u toch nog geen last van??
Naked-bikers zijn de echte die-hards hé
Dan is het inderdaad niet te houden nee... maar dat is een bescherming tbv je rijbewijs
Zit er ook over na te denken om nog een keer een ruitje te kopen wat ik (redelijk) gemakkelijk op m'n motor kan klikken. Ben het alleen nog nergens tegen gekomen.
Freak zegt Vetter voor CB
Precies. Nu hou ik het bij 180 op de teller (170 op het GPS) voor gezien omdat het dan niet uit te houden is vanwege de wind en je gaat slingeren door het brede stuur. Mét windbescherming knal je gewoon vrolijk door...
Citaat van: GridGirl op 18 juli 2007, 19:14:18die kleine knipperlichtjes zien er idd goed uit... enig nadeel vind ik wel dat je niet ziet welke kant je op gaat als de zon er op schijnt... kmoet bij sledge toch wel erg goed kijken, anders valt het niet op.... De mijne zie je echt wel.. Zijn echt heel erg fel..
die kleine knipperlichtjes zien er idd goed uit... enig nadeel vind ik wel dat je niet ziet welke kant je op gaat als de zon er op schijnt... kmoet bij sledge toch wel erg goed kijken, anders valt het niet op....
Ziet er in het echie ook goed uit Ennuh ze zijn echt goed te zien zelfs met een laag hangend zonnetje erop hulde voor de knippers
Even een oud topic weer omhoog knallen.. laatst zat ik te zeuren over mn motor dat ie in een bocht wel eens opzij stapte en dat ik t niet echt prettig vind rijden..Gisteren is Tinus er even opgestapt en die heeft toen geconcludeerd dat het door mezelf komt. Schijnbaar beweeg ik wel eens in een bocht en komt het daardoor dat ie in een bocht wel eens opzij wilt stappen..Hij stuurt al zo licht en zo, en als je dan nog iets beweegt reageert ie daar meteen op..Is daar iets aan te doen?! Of moet ik vanaf nu maar proberen om echt stil te zitten?!
Ff tinus lief aankijken of die een dagje meeneemt naar zo'n circuitdag
.................... en dat was net alsof je opstap ging met een tbs patiënt. Even niet opletten en..
Citaat van: Bright op 09 juni 2008, 12:37:54 Ff tinus lief aankijken of die een dagje meeneemt naar zo'n circuitdag VRO'tje komt eraan volgens mij
meesterlijk
Hoeveel verschillen jullie in gewicht?
En gaat Tinus net zo ver naar voren zitten als jij?
Is het bij linker én rechterbochten?
met welke bandenspanning rijd je?
Zit er beweging in je achterwiel (speling lagers) of op je cush-drive (tandwielklok)
Spanning die op het stickertje staat.. geen 2.8/2.9 hopelijk?
Gestart door Bright « 1 2 ... 35 36 » De Garage - Onze Motoren
Gestart door Sjees « 1 2 ... 8 9 » De Garage - Onze Motoren
Gestart door Badboy De Garage - Onze Motoren
Gestart door ba searcher!! « 1 2 3 » De Garage - Onze Motoren
Gestart door Border De Showroom - Reviews en Nieuws