Leo's doen het echt goed op een SP..
Prachtige SP2 Border Citaat van: Paulusssttt op 01 november 2009, 16:51:40Leo's doen het echt goed op een SP.. Dempers van 2Brothers doen het ook akelig goed op een VTR SP1/2, een heel mooi diep , donker en zwaar geluid geven die.....bijna maag omdraaiend gebulder komt er uit bij stationair toerental, als je er mee gas gaat geven helemaal geweldig mooie sound..
zoiets ? De sp1 is met two brothers wereldkampioen geworden met colin edwards en anders mag je altijd langskomen om te horen hoe de akra's klinken
Citaat van: BA Searcher op 01 november 2009, 17:45:20Prachtige SP2 Border Citaat van: Paulusssttt op 01 november 2009, 16:51:40Leo's doen het echt goed op een SP.. Dempers van 2Brothers doen het ook akelig goed op een VTR SP1/2, een heel mooi diep , donker en zwaar geluid geven die.....bijna maag omdraaiend gebulder komt er uit bij stationair toerental, als je er mee gas gaat geven helemaal geweldig mooie sound.. De sound is natuurlijk zeker 1 van de redenen dat ik deze fiets heb aangeschaft, onder de sp1 liggen superpoles en dat geluid vind ik ook erg vet. Ik ga maar eens wat rondneuzen op youtube voor wat geluidsfragmenten. Want bulderen zal ie....
thanks pepe, interessante link