nou ze is thuis ja ze tering wat is ze eigenwijs lijkt men ......nou ja is wel in te vullen
eerste kilometers achter de rug na alle horror verhalen in het knutselkot nog aan gehoord te hebben na een half pakje camel toch maar opgestapt.
gelukkig heb je als nacht blinde in de regen nergens geen last van en rijd je met hoge snelheid na huis (not)
dorp(geersdijk) uit even wennen aan de breedte is toch wel weer wat anders ,en vol goede moed met men chauffeur achter me (voor als ik toch de sloot in zou duiken) . en geloof me volgens mij hadden de heren daar een camera of zo in verstopt voor het geval dat het mis ging
eerste bocht in de polder makkie in men hoofd de woorden van louis zij trek na rechts bij lage snelheid en heeft een heel eigen manier om dan na links te springen.
kwam ik achter wat zijn die bomen dik en veel en wat kan een hart snel kloppen.
bochtje na colijn met gepaste snelheid en toen maar eens er voor gaan zitten.
moet rechts tegen sturen en zij wil na links er meteen vandoor en elk elk spoortje steentje wil zij achterna.
dit gaat een sport worden en misschien dat peu of mielko hier nog wat aan toe kan voegen wat erbij gesteld kan worden.
dorp op geen probleem de slingers en wegversmalling gaven hoop dook niet meteen alle kanten op en toen het pad na men garage in en daar voelde ik na men sleutels

oke weet nu hoe de tuin er uit ziet van mijn achterburen stond 3 cm voor het muurtje stil zij is echt links georienteerd.
maar goed ze is thuis ook men nieuwe broek is me goed bevallen makkelijk aan en uit te doen en lekker warm op de rug.
van de week maar eens bij droog weer en licht iets proberen af te stellen
louis thanks voor de zorgen en je weet haar te staan mocht je der nodig hebben