* Kies jouw thema



Forumstandaard

Permanently

Auteur Topic: Hogere boetes voor hufterige overtredingen  (gelezen 6624 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Pepe

  • 2nd King Of ZMVC
  • ****
  • Berichten: 3308
Re: Hogere boetes voor hufterige overtredingen
« Reactie #20 Gepost op: 07 september 2011, 14:40:06 »
yep, en Peu mag ook weer 186 euro aftikken. Geen toelichtingen verder, maar is ook in het rijtje hufterig; niet kunnen invoegen na "ritsen vanaf hier"... wie is er nou de hufter?!?  :042:  :043:
dan moet je eigenlijk stoppen, wat eigenlijk nog gevaarlijker is  :070:

Offline Aladin

  • Lemans 1000; 1000SP; Nato; Daytona1000
  • Volbloed ZMVCer
  • *****
  • Berichten: 1404
  • Geslacht: Man
    • Guzzioot
Re: Hogere boetes voor hufterige overtredingen
« Reactie #21 Gepost op: 07 september 2011, 18:34:59 »
Hele dorpskernen zoals Oostburg hebben ze al 30km ingesteld en wanneer rustig op straat op de doorgaande weg(snachts!) zit je zo op 70 met het oude 50km in gedacht.
op een camping waar we wel eens komen hebben ze 5km ingesteld.
Das langzamer dan een voetganger en laat je de koppeling even los op stationair zit je al op een veelvoud.

Leuk die bepalingen maar wat kritischer waar 30km of 60km gereden mag worden lijkt me meer op de plaats.



Offline Peugeot103

  • Volbloed ZMVCer
  • *****
  • Berichten: 1418
  • Geslacht: Man
  • klussen leer je door te ... "AUW, me fikke"
    • Peugeot103
Re: Hogere boetes voor hufterige overtredingen
« Reactie #22 Gepost op: 08 september 2011, 10:28:30 »
@Pepe; idd. Volgende keer trap ik gewoon vol de rem in! Kijken wat die achter me doet ... ik kan wel weer een paar centen gebruiken voor een nieuw knutselproject.  :048:

Maar ik kan het als het aan mij ligt niet vaak genoeg aanhalen; Ik krijg steeds meer het gevoel dat we als criminelen worden behandeld. Terwijl de crimineel zelf, naar het lijkt, er eenvoudig af komt. Afijn, wederom een borrel-onderwerp voor de ZMVC.  ;)
!!!   ZIJSPANNEND   !!!   ZIJSPANNEND   !!!   ZIJSPANNEND   !!!   ZIJSPANNEND   !!!   ZIJSPANNEND   !!!   ZIJSPANNEND   !!!

Offline Pepe

  • 2nd King Of ZMVC
  • ****
  • Berichten: 3308
Re: Hogere boetes voor hufterige overtredingen
« Reactie #23 Gepost op: 08 september 2011, 18:53:07 »
@Pepe; idd. Volgende keer trap ik gewoon vol de rem in! Kijken wat die achter me doet ... ik kan wel weer een paar centen gebruiken voor een nieuw knutselproject.  :048:


 :070:

Geen hoge boetes, maar ik zat in een vergadering waar mijn bek meerdere keren open viel.
Wat is er aan de hand. Een collega die elke dag op de motor naar het werk komt werd gesommeerd zijn motor in de garage te parkeren en niet op de stoep voor het stadskantoor, omdat dit een ontsierend gezicht zou zijn. parkeren bij ons in de garage kost ons 2 vakantie dagen per jaar. (belasting gedoe).
Nu kwam er nog een collega op zijn harley naar het werk ( 1 a 2 dagen in de maand en die zette hem om de hoek bij de fietsen. Deze werd gesommeerd zijn motor daar weg te halen aangezien hij op de stoep stond en dat mag nie  :068:. Hij zei waar staat dat? Elk motorvoertuig van 2, 4 of meerdere wielen moet parkeren in de daarvoor gemaakte vakken blblabla staat ergens in het wetboek. En ja wel de oorlog was begonnen. De collega schreef een brief naar de wethouder en burgevader en er viel een stilte.
Vanmiddag kwam men er op terug in een vergadering en er werd gezegd dat als we de college weg sturen hoe dan in de rest van Middelburg, want met twee maten meten doen we niet  :037: aldus het opperhoofd handhaving :070:. Jawel die moeten ook in de vakken staan.  Dus we gaan alle motoren handhaven was mijn vraag. Ja was het antwoord, dat is het idee.
Aha gaan we dat facilitere met mooie motor vriendelijke parkeerplaatsen me palen waar men de motor aan kan verankeren etc?
Nee was het antwoord, gewoon in de bestaande vakken.
Aha en waar gaan de motor rijders de kaartjes laten.
Antwoord opperhoofd: dat is mijn probleem niet  :043:
Mijn vraag: is er gekeken hoe het in de omringende steden in geregeld.
Ja daar word het gedoogd was het antwoord.
Moeten wij dat dan ook niet was mijn vraag
antwoord ; nee.
Wat vind de raad ervan? weten we nog niet.
Is het niet gewoon een beter idee de collega nr 1 zijn twee dagen terug te geven e zeggen dat hij lekker voor het gebouw mag parkeren en dan gedogen wij het gewoon?
geen commentaar en word vervolgd.

Mij benieuwen als satudarah met 40 motoren op de Markt gaan parkeren wie er gaat handhaven  :070: :072:

Offline Loki

  • 2nd King Of ZMVC
  • ****
  • Berichten: 3335
  • Geslacht: Man
Re: Hogere boetes voor hufterige overtredingen
« Reactie #24 Gepost op: 08 september 2011, 19:11:20 »
Lachen bij jouw op het werk Pepe.. :007:

Offline Pepe

  • 2nd King Of ZMVC
  • ****
  • Berichten: 3308
Re: Hogere boetes voor hufterige overtredingen
« Reactie #25 Gepost op: 08 september 2011, 19:19:24 »
Lachen bij jouw op het werk Pepe.. :007:
Eerlijk gezegd stonden we met 6 man in de lift en hadden we allemaal zoiets van hebben we dat nou echt goed gehoord ... zulke onzin.
Maar geen zorgen, het beleid moet dan veranderd worden en dat moet langs allerlei wegen en kan onderweg getorpedeerd worden.

Offline Loki

  • 2nd King Of ZMVC
  • ****
  • Berichten: 3335
  • Geslacht: Man
Re: Hogere boetes voor hufterige overtredingen
« Reactie #26 Gepost op: 08 september 2011, 19:21:58 »
Dat kan ik me goed voorstellen ja. Te gek voor woorden dat ze er überhaupt een punt van maken.. en dan de gebruikte argumenten. Hopelijk gaat het normaal gesproken wel ergens over :007:

We leven in een vrij land.. zeggen ze :030:

Offline Sledge HaMMeR

  • I Wanna Be an
  • Administrator
  • *****
  • Berichten: 9013
  • Geslacht: Man
  • Tha HaMMeR
Re: Hogere boetes voor hufterige overtredingen
« Reactie #27 Gepost op: 08 september 2011, 20:18:52 »
Ik zou zeggen 'keep us posted' en laat het weten wanneer de razia in Middelburg is geopperd.
Misschien wel aardig voor Freak/MAG om hier op in te springen zodra de info officieel openbaar wordt gemaakt .... dit uiteraard met de voorkennis van hier.

Offline Pepe

  • 2nd King Of ZMVC
  • ****
  • Berichten: 3308
Re: Hogere boetes voor hufterige overtredingen
« Reactie #28 Gepost op: 08 september 2011, 20:19:59 »
Ik zou zeggen 'keep us posted' en laat het weten wanneer de razia in Middelburg is geopperd.
Misschien wel aardig voor Freak/MAG om hier op in te springen zodra de info officieel openbaar wordt gemaakt .... dit uiteraard met de voorkennis van hier.
:039: ik hou de oren open.

Offline MotorFreak

  • Hosternokke!
  • The King Of ZMVC
  • *****
  • Berichten: 12456
  • Geslacht: Man
    • Zeeuwse Motor Vrienden Club
Re: Hogere boetes voor hufterige overtredingen
« Reactie #29 Gepost op: 08 september 2011, 20:26:45 »
Ik zou zeggen 'keep us posted' en laat het weten wanneer de razia in Middelburg is geopperd.
Misschien wel aardig voor Freak/MAG om hier op in te springen zodra de info officieel openbaar wordt gemaakt .... dit uiteraard met de voorkennis van hier.
Ik zit eigenlijk al 2 jaar te wachten op uitsluitsel vanuit Middelburg, regelmatig geïnformeerd maar tot op heden afwijkende antwoorden gekregen, van deze kwestie was ik niet op de hoogte maar zeer interessant  :103:
The most dangerous part of the motorcycle is the nut that connects the handelbars to the seat"

Offline Sledge HaMMeR

  • I Wanna Be an
  • Administrator
  • *****
  • Berichten: 9013
  • Geslacht: Man
  • Tha HaMMeR
Re: Hogere boetes voor hufterige overtredingen
« Reactie #30 Gepost op: 08 september 2011, 20:36:52 »
Typo: 'Geopperd' moet uiteraard 'geopend' zijn

Offline Loki

  • 2nd King Of ZMVC
  • ****
  • Berichten: 3335
  • Geslacht: Man
Re: Hogere boetes voor hufterige overtredingen
« Reactie #31 Gepost op: 08 september 2011, 22:15:31 »


:057:

Offline Pepe

  • 2nd King Of ZMVC
  • ****
  • Berichten: 3308
Re: Hogere boetes voor hufterige overtredingen
« Reactie #32 Gepost op: 09 september 2011, 09:32:57 »
Ik zou zeggen 'keep us posted' en laat het weten wanneer de razia in Middelburg is geopperd.
Misschien wel aardig voor Freak/MAG om hier op in te springen zodra de info officieel openbaar wordt gemaakt .... dit uiteraard met de voorkennis van hier.
Ik zit eigenlijk al 2 jaar te wachten op uitsluitsel vanuit Middelburg, regelmatig geïnformeerd maar tot op heden afwijkende antwoorden gekregen, van deze kwestie was ik niet op de hoogte maar zeer interessant  :103:
Nu gaat er dus binnekort wel uitsluitsel komen. Er komen nog vergaderingen over en ambtenaren land kennende zal het nog wel even duren.

 

Related Topics

  Onderwerp / Gestart door Reacties Laatste bericht
9 Reacties
3602 Gelezen
Laatste bericht 26 juli 2009, 23:54:35
door MotorFreak
15 Reacties
4063 Gelezen
Laatste bericht 29 september 2010, 22:42:32
door MotorFreak
20 Reacties
5180 Gelezen
Laatste bericht 20 oktober 2010, 21:21:21
door Lil-Devil
13 Reacties
3534 Gelezen
Laatste bericht 19 oktober 2010, 16:37:57
door Lil-Devil
11 Reacties
3098 Gelezen
Laatste bericht 28 april 2011, 18:17:45
door Aladin