Tsja... Dat was wat ik gisterenmiddag dacht. Tsja, je leven blijven dromen of je dromen leven.. En ook al wordt het mij door de ex-heks nog steeds niet makkelijk gemaakt kies ik toch voor het leven van mijn dromen....
Nou ja dromen... Waar ik echt van droom is oud worden onder een Plataan op een bankje in de zon met o.a een lekker flesje wijn of Pastis als gezelschap.. Maar dat blijft voorlopig een droom. Die andere droom of eigenlijk wens is dat ik plezier blijf beleven aan motorrijden. Want de ontspanning door inspanning die motorrijden mij biedt wordt eigenlijk maar door 1 ding overtroffen en dat is skieen. En voor skieen wonen we nou net op het verkeerde plekje op deze aardbol. Het blijft dus motorrijden wat de klok slaat. Dat plezier in motorrijden is heel lang door deze mooi bike ingevuld maar al een tijdje broeide er iets. De wens van sportiever, de wens van meer vermogen, de wens van.. Ja eigenlijk een andere bike.. De laatste rit naar Brussel gaf eigenlijk de doorslag. De CBF gaat wijken voor iets anders. En dat anders is nu in beeld gekomen. Ik zeg, we gaan als goede vrienden uit elkaar en ben dankbaar voor het plezier dat ik aan mijn CBF mocht beleven. Dat de nieuwe eigenaar er straks minstens net zoveel plezier aan mag beleven als ik...
De CBF staat vanaf woensdag te koop bij Abco in Vlissingen maar is dan al niet meer van mij.