* Kies jouw thema



Forumstandaard

Permanently

Auteur Topic: [Motormuis] de ntv 650 met kuip  (gelezen 50061 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline MotorFreak

  • Hosternokke!
  • The King Of ZMVC
  • *****
  • Berichten: 12456
  • Geslacht: Man
    • Zeeuwse Motor Vrienden Club
Re: [Motormuis] de ntv 650 met kuip
« Reactie #160 Gepost op: 25 januari 2010, 22:02:32 »
Maar het weertje wordt weer tof.............hoppa rije met dat hok  :+

Onderhoud altijd.................. :054:
The most dangerous part of the motorcycle is the nut that connects the handelbars to the seat"

Offline Motormuis

  • honda crf 1100 dct.
  • The King Of ZMVC
  • *****
  • Berichten: 3502
  • Geslacht: Man
  • De politie uw vriend.... niet de mijne.....
Re: [Motormuis] de ntv 650 met kuip
« Reactie #161 Gepost op: 05 februari 2010, 17:52:13 »
hmm even geen foto's en ik ben s'avonds ook aar ruim anderhalf uur in de garage want dan is het koud zo zonder kacheltje.

Maar remmen liggen uit elkaar. worden voorzien van nieuwe seals. kleppen zijn gesteld. demper opnieuw gespoten die gaat straks de oven in. verder beetje schoonmaken waar ik nu makkelijk bij kan en straks niet. voorpoten liggen eruit. de olie eruit. en of andere veren erin of iets meer en dikkere olie en een klein vulbusje ertussen. en dan eerst de voorkant lekker afbouwen, voorwiel moet gespoten worden maar dat gebeurt pas als er nieuw rubber onder komt. zodra de voorkant klaar is gaan we verder aan de achter kant. zal proberen wat foto's te maken maar ja vergeet altijd de camera.
Veni , Vidi , vagina ..... Ik kwam , Ik zag en het was kut....

hey gast Word tijd dat we weer gaan vlammen..

Offline MotorFreak

  • Hosternokke!
  • The King Of ZMVC
  • *****
  • Berichten: 12456
  • Geslacht: Man
    • Zeeuwse Motor Vrienden Club
Re: [Motormuis] de ntv 650 met kuip
« Reactie #162 Gepost op: 05 februari 2010, 18:15:26 »
Ik weet niet precies wat je met de voorpoten van plan bent maar meer olie  :068: dan klappen je keerringen er weer sneller uit, iets dikkere olie kan wel maar in combinatie met een vulbusje krijg je dan wel een voorvork die alle kanten op stuitert  :012:
The most dangerous part of the motorcycle is the nut that connects the handelbars to the seat"

Offline Motormuis

  • honda crf 1100 dct.
  • The King Of ZMVC
  • *****
  • Berichten: 3502
  • Geslacht: Man
  • De politie uw vriend.... niet de mijne.....
Re: [Motormuis] de ntv 650 met kuip
« Reactie #163 Gepost op: 05 februari 2010, 18:23:37 »
nou op dit moment als ik rem. dan zit mijn voorvork tegen me onderste kroonplaat aan. dus wat stugger  maken is hard nodig. nieuwe veren is effe te duur. en ik ga hem ook niet volkiepen met olie hoor. zomaar een heel klein beetje ga er gaan halve liter extra bij gooien want dan klappen de keeringen idd ja.
Veni , Vidi , vagina ..... Ik kwam , Ik zag en het was kut....

hey gast Word tijd dat we weer gaan vlammen..

Offline MotorFreak

  • Hosternokke!
  • The King Of ZMVC
  • *****
  • Berichten: 12456
  • Geslacht: Man
    • Zeeuwse Motor Vrienden Club
Re: [Motormuis] de ntv 650 met kuip
« Reactie #164 Gepost op: 05 februari 2010, 18:31:18 »
Ja oke maar jij wilt hem dus stugger proberen te maken met andere dikkere olie , eventueel iets meer olie of een pasbus...................maar daar maak je hem toch niet stugger mee  :044: Demping en veerring zit net ff moeilijker in elkaar, meet de lengte van je veren eens op, als die buiten de limiet zitten kun je kloten wat je wilt maar bereik je alleen maar een stuiterende voorvork waarbij je voorwiel veel minder grip gaat krijgen. FF opmeten die veren, ff kijken welke je erin hebt en eventueel hier ff kijken of er veren liggen welke beter zijn, een pasbusje kun je vergeten, eventueel een M16 ring toevoegen maar meer ook niet want je krijgt er echt spijt van.................deze keer spreek ik uit ervaring  :048:
The most dangerous part of the motorcycle is the nut that connects the handelbars to the seat"

Offline Motormuis

  • honda crf 1100 dct.
  • The King Of ZMVC
  • *****
  • Berichten: 3502
  • Geslacht: Man
  • De politie uw vriend.... niet de mijne.....
Re: [Motormuis] de ntv 650 met kuip
« Reactie #165 Gepost op: 17 februari 2010, 20:07:11 »
vieze vuile gr@f hond@ net voor €25 aan rubbers verkloot van de voorremklauw. voorrem nu gelijk er helemaal maar afhalen en alleen verder met de achterrem. mocht die ook niet lukken dan is remmen voor mietjes en steek ik hem in de brand. raak dat schijthok stront beu ik wil verdomme gazzz geven. 
Veni , Vidi , vagina ..... Ik kwam , Ik zag en het was kut....

hey gast Word tijd dat we weer gaan vlammen..

Offline MotorFreak

  • Hosternokke!
  • The King Of ZMVC
  • *****
  • Berichten: 12456
  • Geslacht: Man
    • Zeeuwse Motor Vrienden Club
Re: [Motormuis] de ntv 650 met kuip
« Reactie #166 Gepost op: 17 februari 2010, 22:56:22 »
Och de winter is bijna voorbij en het seizoen komt eraan dus binnenkort kun je gazzzzzz geven  :+

Maarre wat heb je gevogeld dan omdat ze kapot zijn, remklauwen reviseren lijkt soms makkelijker dan het is  :103:
The most dangerous part of the motorcycle is the nut that connects the handelbars to the seat"

Offline Motormuis

  • honda crf 1100 dct.
  • The King Of ZMVC
  • *****
  • Berichten: 3502
  • Geslacht: Man
  • De politie uw vriend.... niet de mijne.....
Re: [Motormuis] de ntv 650 met kuip
« Reactie #167 Gepost op: 17 februari 2010, 23:04:26 »
is niet de eerste x dat ik remklauwen reviseer. heh die van het blik ook gedaan. maar dat dunne rot rubber dat wil niet lekker in de sleuf vallen die brede zit wel goed. dus krijg ik de zuiger er niet in morgen weer een poging dan haal ik de zaak los en gaat het mee naar huis op de eettafel. daar liggen nu toch al genoeg motoronderdelen dus kan dit erook wel bij.
Veni , Vidi , vagina ..... Ik kwam , Ik zag en het was kut....

hey gast Word tijd dat we weer gaan vlammen..

Offline MotorFreak

  • Hosternokke!
  • The King Of ZMVC
  • *****
  • Berichten: 12456
  • Geslacht: Man
    • Zeeuwse Motor Vrienden Club
Re: [Motormuis] de ntv 650 met kuip
« Reactie #168 Gepost op: 17 februari 2010, 23:36:52 »
Dan waarschijnlijk nog wat zooi in de groeven waarin je keerringen vallen, het kan zelfs zo zijn dat door de oxidatie wat uitzetting heeft plaatsgevonden, goed schoon krabben, keerringen in verse remolie leggen en dan monteren, goed bremsevet op de zuigers en ploperdeplop  :039:
The most dangerous part of the motorcycle is the nut that connects the handelbars to the seat"

Offline CBRenee

  • Streetfighter's Rule !
  • Ras ZMVCer
  • ****
  • Berichten: 681
  • Geslacht: Man
  • !!!!!! Hoppa !!!!!!
Re: [Motormuis] de ntv 650 met kuip
« Reactie #169 Gepost op: 18 februari 2010, 07:37:31 »
Dan waarschijnlijk nog wat zooi in de groeven waarin je keerringen vallen, het kan zelfs zo zijn dat door de oxidatie wat uitzetting heeft plaatsgevonden, goed schoon krabben, keerringen in verse remolie leggen en dan monteren, goed bremsevet op de zuigers en ploperdeplop  :039:

Wat goed gaat is met een klein haaks schroevendraaiertje, heb jaren geleden zoiets gemaakt, en dat gebruik ik nog steeds voor deze k*t karweitjes, er hoopt zich idd vaak wat oxidatie op in de groeven waar de ringen in moeten en dan weet je ze er niet meer in terug te krijgen als je ze niet schoon krabt.
suc6
Honda CB1100RR StreetFighter,  Oldskool Suzuki GSXR 884 BBK Fighter,  Goldwing GL1500 Aspencade

Offline Motormuis

  • honda crf 1100 dct.
  • The King Of ZMVC
  • *****
  • Berichten: 3502
  • Geslacht: Man
  • De politie uw vriend.... niet de mijne.....
Re: [Motormuis] de ntv 650 met kuip
« Reactie #170 Gepost op: 27 februari 2010, 23:57:35 »
Zo de voorkant is bijna klaar op 1 beugeltje, en alle electra inspuiten stekkertjes los halen schoonmaken en inspuiten.
De remmen zijn weer gefixt aan de voorkant. nog even een x een nachtje op druk laten staan ivm lekkages. wil in de toekomst staalflex leiding want deze zet iets teveel uit naar me zin.



tja blok moet ik nog wat dingetjes aan doen, maar dan moet ze eerst weer een stukje inelkaar staan.



De achterkant heb ik gesloopt en het subframe geschuurd, en in de roest omvormer gezet, daarna primer erop. en vandaag een zilver kleurtje gegeven.
morgen hoop ik de electra er weer aan te hangen en de achter spartbord. accu er weer in, cardan checken en de as invetten. achterbrug is al redelijk schoongemaakt vandaag. alleen het caradanhuis nog.

hier en daar heeft de ntv toch wel wat lak schade opgelopen en er zat ook al genoeg op, tjsa dus de wilde plannen schieten weer door de kop. busje mat zwarte en alle kappen spuiten. fuck it het is een pekelvarken.

@freak wat zit de spanningsregelaar op een rot plek bij zo'n fiets zeg. hier zou ik niet graag me tongetje overheen halen.





ach en verder klooien we wat aan tussendoor wat klusjes aan het blik gehad, maar met een week hoop ik dat de ntv weer thuis staat.
Veni , Vidi , vagina ..... Ik kwam , Ik zag en het was kut....

hey gast Word tijd dat we weer gaan vlammen..

Offline MotorFreak

  • Hosternokke!
  • The King Of ZMVC
  • *****
  • Berichten: 12456
  • Geslacht: Man
    • Zeeuwse Motor Vrienden Club
Re: [Motormuis] de ntv 650 met kuip
« Reactie #171 Gepost op: 28 februari 2010, 00:41:21 »
Zo en je spanningsregelaar werkt nog, zeker ff goed schoonmaken want anders kan die zijn warmte echt niet meer kwijt..................verder.............goed bezig mien joeng  8)
The most dangerous part of the motorcycle is the nut that connects the handelbars to the seat"

Offline Paulusssttt

  • 2nd King Of ZMVC
  • ****
  • Berichten: 3347
  • Geslacht: Man
  • Beterweter
Re: [Motormuis] de ntv 650 met kuip
« Reactie #172 Gepost op: 28 februari 2010, 12:57:31 »
En hier lees ik weer iets wat ik al dacht maar nu zeker weet.. Een spanningsregelaar moet op een plek zitten waar rijwind langs komt in verband met koeling... Fijn, weer een handicap voor de grote puzzel ronde.. Leuk hè motor klussen. We zijn allemaal goed bezig..
Ik heb over alles een mening. Meestal meerdere...

Suzuki VZ-800 Marauder 1998, Honda CBF600 SA5, Honda CB650Z 1982, Honda CBR954RR FireBlade 2002, Honda CB400F super sport café 1977, Sachs Saxonette Luxus 2001.

Offline Motormuis

  • honda crf 1100 dct.
  • The King Of ZMVC
  • *****
  • Berichten: 3502
  • Geslacht: Man
  • De politie uw vriend.... niet de mijne.....
Re: [Motormuis] de ntv 650 met kuip
« Reactie #173 Gepost op: 28 februari 2010, 16:21:22 »
mijn spanningsregelaar zit redelijk ingebouwd. en word behoorlijk smerig zoals te zien is. Volgenbs mij zet een spanningsregelaar de overige energie over in warmte vandaar dat koeling voor een spanningsregelaar redelijk belangrijk is. bij de fzr 600 zoals ik heb gaan die dingen vaak kapot, daar zit ie aan de zeikant van het subfram achter de linkse kontkap. vele mensen doen er zelfs een computer ventilatortje op bouwen voor extra koeling.

Maarre vandaag wel weer wat gedaan aan de ntv totdat ik koude handen kreeg en het lastigste werk erop zat, het terug polaatsen van de binnenspartbord met alle electra en bezine pomp, alles moet natuurlijk spanningsvrij en op de juiste plaast hangen. 1 stukje kreeg ik helaas niet zoals ik het eigenlijk hebben wilde maar het zit nu prima, behoorlijk aan het stoeien geweest met dikke kabelboom maar het zit en de verlichting werkt weer. zat er van de week achter komen of het blokje ook weer wil draaien .

Die fiets moet de weg weer op want het is heerlijk weer om te rijden. achter die badkuip word je topch niet nat.  :054:
Veni , Vidi , vagina ..... Ik kwam , Ik zag en het was kut....

hey gast Word tijd dat we weer gaan vlammen..

Offline Motormuis

  • honda crf 1100 dct.
  • The King Of ZMVC
  • *****
  • Berichten: 3502
  • Geslacht: Man
  • De politie uw vriend.... niet de mijne.....
Re: [Motormuis] de ntv 650 met kuip
« Reactie #174 Gepost op: 02 maart 2010, 22:02:04 »
zo dat kreng dat leupt.

gister avond achter remklauw gemonteerd en ontlucht. achterwiel erin gezet schetsplaten gemonteerd. beejt electronica ingespoten en lampje vervangen van het achterlicht.

vanavond demper gemonteerd, luchtfilter vast gezet, tank gemonteerd, schakelpook vast gezet. en toen dat start knopje maar ingeduwt. motor sloeg snel aan maar achterste cilinder werd niet warm. motor uitgezt alles nagelopen, was er tijdens het monteren van de kabelboom of van de spatscherm een stekkertje van de bobine los gegaan, stekketje vastgezet starten en warm late draaien totdat de fan aansloeg.

olie plug eronderuit en oliefilter los gehaald en die staat nu lekker uit te lekken. voetsteuntjes gemonteerd achterkap erop gezet,

morgen olie erin, zadel erop lampje van de dashboord verlichting eruit halen en als ik hem heb gelijk vervangen. remmetjes nog even nakijken want ik kwam met me stomme kop nog een veerplaatje tegen :032:

maar tegen het weekend wanneer ze weer sneeuw afgeven :043: kan de ntv naar huis, om de kuip er weer op te zetten, nieuw lijstje voor van de zomer ligt al klaar. maar dan moet het warmer zijn als nu want raak het zat om mijn badkamer als spuitcabine te gebruiken :044:
Veni , Vidi , vagina ..... Ik kwam , Ik zag en het was kut....

hey gast Word tijd dat we weer gaan vlammen..

Offline MotorFreak

  • Hosternokke!
  • The King Of ZMVC
  • *****
  • Berichten: 12456
  • Geslacht: Man
    • Zeeuwse Motor Vrienden Club
Re: [Motormuis] de ntv 650 met kuip
« Reactie #175 Gepost op: 02 maart 2010, 23:34:44 »
 :037: Whahaha foto's willen we zien van de spuitcabine  :036:

Maar goed bezig geweest en zal weer aardig opknappen  :054:
The most dangerous part of the motorcycle is the nut that connects the handelbars to the seat"

Offline Motormuis

  • honda crf 1100 dct.
  • The King Of ZMVC
  • *****
  • Berichten: 3502
  • Geslacht: Man
  • De politie uw vriend.... niet de mijne.....
Re: [Motormuis] de ntv 650 met kuip
« Reactie #176 Gepost op: 17 januari 2011, 18:57:31 »
hmm gister na 3 maanden stilstand onder de carpoort naast de camper. was het gewoon weer starten en draaien, en dat zonder de accu eruit te halen af te koppelen, of op te laden.  Andere bandjes liggen klaar. die moeten er nog om, dan weer wat klein onderhoud en dan rijd muis maar ntv deze zomer.
Veni , Vidi , vagina ..... Ik kwam , Ik zag en het was kut....

hey gast Word tijd dat we weer gaan vlammen..

Offline Twin-Power

  • por op de ketel!!
  • Volbloed ZMVCer
  • *****
  • Berichten: 995
  • Geslacht: Man
  • hank is allessssssssss.
Re: [Motormuis] de ntv 650 met kuip
« Reactie #177 Gepost op: 17 januari 2011, 19:52:38 »
Onverwoestbaar!!!! :056:

Offline Motormuis

  • honda crf 1100 dct.
  • The King Of ZMVC
  • *****
  • Berichten: 3502
  • Geslacht: Man
  • De politie uw vriend.... niet de mijne.....
Re: [Motormuis] de ntv 650 met kuip
« Reactie #178 Gepost op: 17 januari 2011, 20:02:44 »
niet mooi wel goed.
Veni , Vidi , vagina ..... Ik kwam , Ik zag en het was kut....

hey gast Word tijd dat we weer gaan vlammen..

Sunny

  • Gast
Re: [Motormuis] de ntv 650 met kuip
« Reactie #179 Gepost op: 17 januari 2011, 20:40:47 »
Het was toch:
niet goed, wel hard?

 

Related Topics

  Onderwerp / Gestart door Reacties Laatste bericht
178 Reacties
32748 Gelezen
Laatste bericht 24 maart 2010, 18:28:55
door MotorFreak
73 Reacties
12499 Gelezen
Laatste bericht 24 juli 2012, 19:59:24
door Triple Arne
27 Reacties
6463 Gelezen
Laatste bericht 31 juli 2015, 21:27:07
door MotorFreak
39 Reacties
5393 Gelezen
Laatste bericht 12 april 2015, 00:34:22
door MotorFreak
60 Reacties
8639 Gelezen
Laatste bericht 29 november 2016, 02:34:59
door Loki