Nou, ook maar eens een topic hier van mijn kant.
Ik heb het Suusje gekocht in september 2011, een maandje nadat ik mijn rijbewijs heb gehaald, met het idee een lekker beginnersmotortje te kopen. Lekker goedkoop, licht en handelbaar. Afgelopen winter ben ik er mee door weer en wind gegaan en zo heeft ie al 8000 km dienst gedaan onder mijn hoede.
Een tijdje terug was ik erg op zoek naar een andere motor, aangezien ik regelmatig toch wel verlang naar wat meer vermogen. Na een aantal proefritjes en overwegingen toch besloten om hem te houden, om verschillende redenen. Met het idee dat ik er nog wat langer op blijf rijden, besloten een aantal aandachtspuntjes te verbeteren/op te lossen. Voornamelijk optische dingen, die eigenlijk niet zo veel voor stellen, maar voor mij de motor toch wat aantrekkelijker maken
Zoals ik hem kocht:
Uitlaat was erg slecht, op verschillende plekken erg veel roest en op een gegeven moment bijna helemaal doorgescheurd net voor het spruitstuk. Via iemand op het motor-forum een erg nette originele uitlaat kunnen scoren, die maar 6000 km onder een motor had gehangen, uiteraard voor een mooi prijsje
Gelijk ook maar andere spiegeltjes gehaald en kleinere knippers.
Verder nog wat afdekdopjes hier en daar en wat klein spul. Binnenkort even aantal dingetjes loshalen en opnieuw spuiten/opknappen en zoeken naar nog meer leuke spulletjes/manieren om hem wat op te knappen.
Wil eigenlijk nog wel iets met dat spatbord achter doen, maar weet nog niet wat.. Misschien zelf wat moois maken