Welkom op het ZMVC forum gast!
Citaat van: Verstuuver op 18 maart 2007, 11:54:43@ motorfreak: Heb je dat revisiesetje tog nog liggen ? En voor wat voor type kranen istie bedoeld?Ik zal gaan zoeken
@ motorfreak: Heb je dat revisiesetje tog nog liggen ? En voor wat voor type kranen istie bedoeld?
Ondertussen al weer on-road met de XS750
Helemaal weer goed bezig en mooi om te zien dat de snokstokken en netjes uitzien, de vloeibare pakking kom ik ook vaak tegen en soms zit dan het [grove] filter helemaal dicht en snap je niet dat het blokje kon draaien Een XS heeft geen kicxstarter..........vreemd want ik ken ze niet anders dan met kicxstarter en elektrische start, zo ook de XS die hier staat, voor de rest is deze fiets helemaal orgineel op het foeileijke schermpje na
Oke dan ben geen XS kenner voor de rest en deze bovenstaande is van iemand hier op het dorp die onlangs is overleden, nieuwe gekocht in 1975 en weinig mee gereden, 1 trap en lopen dat blok en dikke compressie, een fijne fiets met veel koppel
Alles is te koop maar gezien de schulden die hij naliet moet de hoofdprijs betaald worden, was al 600 euro geboden dacht ik maar ze willen 1000 euro, evengoed staat die om de hoek en hou het in de gaten en zou hem zelf ook wel willen hebben maar dan voor weinig
'wezen' zitten in het weeshuis, zei mijn leraar Nederlands altijd en voor 'wouden' moet je bij het bos zijn. Hoewel het volgens de dikke van Dale inmiddels een geaccepteerde verledentijdsvorm van willen is.
Citaat van: Sledge HaMMeR op 28 januari 2008, 18:52:44'wezen' zitten in het weeshuis, zei mijn leraar Nederlands altijd en voor 'wouden' moet je bij het bos zijn. Hoewel het volgens de dikke van Dale inmiddels een geaccepteerde verledentijdsvorm van willen is.Van Dale begint seniel te worden..
'wezen' zitten in het weeshuis, zei mijn leraar Nederlands altijd en voor 'wouden' moet je IN het bos zijn. Hoewel het volgens de dikke van Dale inmiddels een geaccepteerde verledentijdsvorm van willen is.