* Kies jouw thema



Forumstandaard

Permanently

Auteur Topic: [TripleEdged] Suzuki GSX-R600  (gelezen 137067 keer)

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Offline TripleEdged

  • 4th King Of ZMVC
  • **
  • Berichten: 2014
  • Geslacht: Man
Re: TripleEdged's Suzuki GSX-R600
« Reactie #640 Gepost op: 04 juni 2009, 14:54:10 »
@ stealrh, de achterband zat rond de 135 euro & de voorband 115, als ik me niet vergis...
Maar eerst de voorvork er eens vanonder voor wat onderhoud, ondertussen de rubbers laten lepelen, en dan maar eens voorzichtig proberen haha..

Offline Loki

  • 2nd King Of ZMVC
  • ****
  • Berichten: 3335
  • Geslacht: Man
Re: TripleEdged's Suzuki GSX-R600
« Reactie #641 Gepost op: 05 juni 2009, 00:18:34 »
Nieuwe olie in de voorvork?

Offline TripleEdged

  • 4th King Of ZMVC
  • **
  • Berichten: 2014
  • Geslacht: Man
Re: TripleEdged's Suzuki GSX-R600
« Reactie #642 Gepost op: 05 juni 2009, 13:13:52 »
Onder andere.. Die olie is namelijk ook alweer met zo oud als op het kenteken staat Haha...

Offline Loki

  • 2nd King Of ZMVC
  • ****
  • Berichten: 3335
  • Geslacht: Man
Re: TripleEdged's Suzuki GSX-R600
« Reactie #643 Gepost op: 05 juni 2009, 13:18:33 »
Onder andere.. steek je er gelijk een ander binnenwerk in dan? :103:

Offline TripleEdged

  • 4th King Of ZMVC
  • **
  • Berichten: 2014
  • Geslacht: Man
Re: TripleEdged's Suzuki GSX-R600
« Reactie #644 Gepost op: 06 juni 2009, 00:23:22 »
Neeh nieuwe balhoofdlagers...

robs

  • Gast
Re
« Reactie #645 Gepost op: 08 juni 2009, 09:21:17 »
Alweer of haje dat nog niet gedaan? :018:

Offline TripleEdged

  • 4th King Of ZMVC
  • **
  • Berichten: 2014
  • Geslacht: Man
Re: Re
« Reactie #646 Gepost op: 08 juni 2009, 09:27:38 »
Alweer of haje dat nog niet gedaan? :018:

haddik nog nie gedaan.... (shame-on-me)  :097:

Offline Loki

  • 2nd King Of ZMVC
  • ****
  • Berichten: 3335
  • Geslacht: Man
Re: TripleEdged's Suzuki GSX-R600
« Reactie #647 Gepost op: 08 juni 2009, 11:18:47 »
Tjonge, hebben die dingen zo'n kort leven dan?

Offline TripleEdged

  • 4th King Of ZMVC
  • **
  • Berichten: 2014
  • Geslacht: Man
Re: TripleEdged's Suzuki GSX-R600
« Reactie #648 Gepost op: 08 juni 2009, 11:26:24 »
zit een klein inslagpunt in, niet veel, bijna niet voelbaar, maar het zit er wel..

en dat heeft onder het rijden toch zo zn invloed op het stuurgedrag..



maar goed, er staat dan ook alweer 40.000 km op... enne, tussen jou en mij gezegd en gezwegen: suzuki he.....

Offline Loki

  • 2nd King Of ZMVC
  • ****
  • Berichten: 3335
  • Geslacht: Man
Re: TripleEdged's Suzuki GSX-R600
« Reactie #649 Gepost op: 08 juni 2009, 11:44:02 »
No further questions :D

robs

  • Gast
Re: TripleEdged's Suzuki GSX-R600
« Reactie #650 Gepost op: 09 juni 2009, 17:32:49 »
Tjonge, hebben die dingen zo'n kort leven dan?

psst trip is gewoon pietje fucking precies   :040:

trouwens shame-ook-on-me want mn blok hangt er nou al een paar weken weer onder maar het enigste wat al is aangesloten is et oliepompje geloof ik.. ligt ondertussen ook weer een goeie laag met stof op  :+

Offline TripleEdged

  • 4th King Of ZMVC
  • **
  • Berichten: 2014
  • Geslacht: Man
Re: TripleEdged's Suzuki GSX-R600
« Reactie #651 Gepost op: 10 juni 2009, 10:27:09 »
psst trip is gewoon pietje fucking precies   :040:

can't argue with that....

toch schandelijk dat ik dan de bouten van mn achterremklauw niet goed had aangedraaid he....  :048:

trouwens shame-ook-on-me want mn blok hangt er nou al een paar weken weer onder maar het enigste wat al is aangesloten is et oliepompje geloof ik.. ligt ondertussen ook weer een goeie laag met stof op  :+

ken dat probleem... zoveel andere dingen te doen dat je bijna niet meer weet waar je moet beginnen... :012:

daarom staat de gixxer nu ook nog steeds in vol ornaat in de schuur, ipv in onderdelen op de werkbank...
dat laatste gaat er zeer binnenkort wel aankomen trouwens hoor....  :012:

Offline TripleEdged

  • 4th King Of ZMVC
  • **
  • Berichten: 2014
  • Geslacht: Man
Re: TripleEdged's Suzuki GSX-R600
« Reactie #652 Gepost op: 10 september 2009, 16:42:20 »
zooooo, tijdje geleden, maar hier gaan we weer:

Zaterdag:

“the day before”…..
Altijd de dag van de voorbereidingen, motor klaarmaken, spullen inpakken en klaarleggen, auto opruimen ( zeker dat laatste is altijd hard nodig bij mij…)

Inderdaad, met het blik naar de eiffel…. Begin mei dit jaar ben ik ook al met het blik naar de eiffel geweest, tijdens een weekeindje weg met miss trip, maar dit keer heb ik ipv miss trip de gixxer meegenomen..
Heeft voor mij eigenlijk bijna alleen maar voordelen:
-geen lekke motorbanden voordat ik überhaupt in de eiffel ben aangekomen;
-ook geen vierkant loopvlak van 400 kilometer snelweg (niet dat dat nou zo hard slijt, maar alle beetjes helpen….)
-gratis heen en terugreis vanwege de lease-bak+tankpas…..
-meer ruimte voor eigenlijk-overbodige-maar-comfort-verhogende-spullen….

Nadeel is wel dat er natuurlijk maar 90 km/h gereden kan worden, en de reis dus ietsje langer duurt….

Zaterdag dus nog een beetje aan het sleutelen geweest, kettingsmeersysteem er even tijdelijk afgehaald ivm “technical difficulties”, dus de ketting even schoongemaakt en de spuitbus kettingvet ter hand genomen.
Het karretje geleegd, de motorrails erop gemonteerd, motor erop, met spandbanden en touwen vastgezet aan de bijhorende bevestigingspunten van het karretje, en klaar was kees Trip.

Zondag:

De dag van vertrek…
Door de voorbereidingen van zaterdag hoefde ik eigenlijk alleen maar het karretje aan te koppelen, nog wat spullen inladen, en Loss Gehts!
Totdat ik mezelf bedacht dat ik eigenlijk nog wel een luchtbedje zou kunnen gebruiken…
Nog even snel een maat van me opgebeld uit middelburg, en daar heb ik gelukkig een luchtbed van kunnen lenen.

Na een paar km rustig aan gedaan te hebben, was ik er zeker van dat de gixxer goed vast stond.
Ik heb namelijk weleens met een karretje met de gixxer erop gereden, maar dat was slechts naar Serooskerke en terug, op bejaardentempo omdat die tandemasser véél te groot was voor mn swiftje, bij elke drempel kwamen de achterwielen van de auto ongeveer los van de grond…
Met dit karretje was het dus even afwachten hoe het zou gaan reageren…
Maar na een paar kilometer had ik wel door dat dit karretje perfect was om als motortrailer te gebruiken. Buitenom dat het optrekken iets langer duurde, merkte ik bijna niet dat er nog een paar honderd kilo achter me hing.

Met een paar nodige pauzes ben ik na ongeveer 5 en een half uur in Pützborn aangekomen.
Bij henry nagevraagd of er nog plaats was voor een tentje…. Euhm…. Aangezien er slechts 5 man binnen sliepen, en 1 man buiten in een tent, was er nog meer dan genoeg plaats voor mijn tentje…
Hier is buitgewoon rustig geweest dit weekeind, ondanks de superbikes, begreep ik van de enige 2 nederlanders die er op dat moment ook waren ( @ motorfreak en sunny, die 2 BMW-ers uit Ridderkerk waar jullie schijnbaar ook nog mee gepraat hebben ).
Even op het gemakje een sigaretje gedaan, een biertje gedronken, en uiteraard Backschinken besteld!

Toen de varkenskont eenmaal verorberd was, heb ik het tentje opgezet, het leer aangetrokken, en ben ik een stukje gaan sturen met de gixxer.

De afgelopen weken ben ik wat aan het stoeien geweest met het balhoofd, omdat ik deze helaas niet in 1 keer goed afgesteld kreeg, waardoor ik eigenlijk nog niet echt 100% vertrouwen had in de gixxer..

Dus eerst maar eens naar het dichtstbijzijnde tankstation gereden, tank volgegooid en de bandenspanning op “fabriekswaarden” gezet (2,5 voor en 2,9 achter), om zeker te weten dat dát het iig niet kan zijn.
Vervolgens wat bekende routes opgezocht om lekker te kunnen sturen en het balhoofd nu eens goed af te stellen.
Gereedschap in de rugtas, en na een half uur rijden, en 10 minuten sleutelen, had ik zowel het gevoel weer te pakken, en het balhoofd afgesteld.
Stukje bij beetje kwam het vertrouwen in de gixxer ook weer terug.
Savonds nog wat bitburgertjes achterover gekanteld motoGP gekeken, en wat zitten ouwehoeren met die 2 nederlanders.
Hier in duitsland is het verdomme nog erger met de reclames als in nederland! Na 5 of 6 rondes motoGP kwam er weer reclame, en kon je er donder op zeggen dat de reclame pas weer na een ronde of 7 afgelopen was…?!?!?

Rond een uur of 11 mn tentje ingedoken, en ver(rrrrrrrrrrrrrrrrrr)domme, wat was het koud die nacht….
Mn tentje is verre van isolerend, mn slaapzak is comfortabel tot een graad of 10, en de temperatuur lag ongeveer rond het vriespunt (voor mn gevoel).


Maandag:

Sochtends dus wakkergeworden met de kou in mn benen, en dat gevoel is pas rond een uur of 12 weggegaan….
Dat laat ik me dus niet nog een keer gebeuren, dus ben ik in daun op zoek gegaan naar een lekker warm dekentje..
Sinds vandaag beschik ik dus over een slaapzak met extra voering ;)

Overdag tot halfverwege de middag een beetje rondgereden met de auto, beetje de omgeving verkennen zegmaar..
Wat mooie routes voor de motor gevonden, en ook nog een“richtige autobahn” (als er een bord staat –einde max snelheid 130- en alles behalve vrachtwagens komen je met 170+ voorbij zeilen, kan het bijna niet missen)…. Altijd al eens willen weten hoeveel meters de gixxer nu eigenlijk per seconde kan veroveren…

Bij het nieuwe complex bij de Nurburgring geweest, en RingWerk bezocht, was zowel leuk als interessant!

Daarna koers richting Pütsborn gezet, mezelf weer in het leer gehesen, en het gas erop gezet.

De eerder die dag ontdekte wegen bezocht, om uiteindelijk op die autobahn uit te komen….
Na een minuut of 5 kwam ik toevallig een prima voorrijder tegen, een asociaal dikke BMW met een gangetje van rond de 220, waar alle voorliggers ruim van tevoren voor opzij gingen.
Nadat we een leeg stuk autobahn kregen, en de BMW voor mij opzij ging, kon het gas er even op.

280 km per uur is niet slecht, zeker niet als ik me bedenk dat ik mn kicxstart tas nog op mn rug had (die tas is vrij groot….) .

Op het gemakje nog was lekkere stuurweggetjes gepakt, en zodoende richting de Ring, waar het vanaf een uur of 5 Touristenfahrten zou zijn. Ondertussen had ik alweer bijna een hele tank leeg gereden, en had ik de smaak alweer behoorlijk te pakken gekregen met betrekking tot het bochtenwerk.

Eerst bij Breitscheid wezen kijken, de drukte en de hoeveelheid “gekken” gepeild. Dit leek beiden heel erg mee te vallen, dus de spullen weer gepakt en richting start/finish gegaan.

Na nog wat wikken en wegen mn allereerste kaartje gekocht voor de Nordschleife, en het er gewoon maar op gewaagd.

Ik zou met 15 minuten al blij zijn, als ik er maar levend af kom. Dus de slagbomen door, tussen de pylonnen door, en zeer op het gemakje de eerste serie bochten genomen.
Volgens mij heb ik nog nooit zo vaak in mn spiegels gekeken als in die eerste paar kilometers.
Bij T13 werd in vervolgens ingehaald door zo’n donkervoort apparaat, en vanaf toen werd het eigenlijk verdacht stil achter me….

Achteraf bleek dat die donkervoort de laatste was die de ring op mocht, omdat de zon alweer achter de bergen verdwenen was.

Is dat ff mooi, ga je je eerste rondje ring rijden, heb je nog de hele ring voor jezelf ook!!!

Goed, ff je hoofd erbij houden trip, want dit is eventjes iets anders dan dat circuit wat ze in Forza Motorsport op de Xbox 360 ook “Nordschleife” noemen.

Hier dus een aantal gedachtes die me nog bijgebleven zijn:
- heey…. Bordje “81”, zometeen komt die put…. (trip ongewensd met zn smoel op de tellers) HGNNNGNGNG….. jah… dat was die put….
- Volgens mij komt er na deze heuvel “Adenauer F….. FUCK!!!!!” (Trip vol in de ankers om niet rechtdoor over de curbestones te gaan) HGNNNGNGNG!!!
- Na deze bochtencombinatie komt breitscheid….. huh… ben ik nu al bijn op de helft dan???
- Goed, nu een serie flauwe bochten waar ik vrij snel doorheen moet kunnen, en dan ineens een krappe bocht rechtsom richting de karusell.
- Goed, en dat nu de karusell eventjes goed insturen, over de betonplaten, en er dan weer goed uitkomen….. hobbelhobbelhobbelhobbelhobbelhobbel, hoppakee!! Dat ging best goed al zeg ik het zelf!
- Vlak na de karusell heb ik een motorrijdster ingehaald, en even later haar mannelijke campagnon die duidelijk op haar aan het wachten was….
- Bij hohe acht zat ik volledig op de verkeerde lijn en een versnelling te laag, dus daar zullen ze langs de kant wel gedacht hebben “waar is die dan mee bezig?!?!?!”
- Volgas het rechte stuk op, de 240 nog aangetikt om vervolgens op het gemakje de baan te kunnen verlaten.

I survived the Nordschleife…
Eenmaal de baan verlaten keek ik op de klok, en bleek dat ik er 12 minuten en 33 seconden over had gedaan.
Das 2 en een halve minuut korter dan de tijd waar ik al gelukkig mee zou zijn geweest, dus mijn dag kon niet meer stuk!

Terug naar Pützborn gereden, een bitburgertje gedronken, nog wat zitten ouwehoeren met henry en wat stamgasten, en toen was het alweer tijd om het mandje op te gaan zoeken, en hopen dat mn nieuwe dekentje zn werk ging doen…

Deze nacht heerlijk warm geslapen!
« Laatst bewerkt op: 10 september 2009, 18:07:52 door TripleEdged »

Offline TripleEdged

  • 4th King Of ZMVC
  • **
  • Berichten: 2014
  • Geslacht: Man
Re: TripleEdged's Suzuki GSX-R600
« Reactie #653 Gepost op: 10 september 2009, 16:43:12 »
Dinsdag:
Mn nieuwe dekentje had zijn werk prima gedaan, en ik had het zelfs comfortabel warm, de hele nacht door..
Wel ben ik er achter gekomen dat het doordeweekse leven in de eifel ook zo zn nadelen heeft, want vanaf een uur of 6 komen de vrachtwagens met 90 per uur door Pützborn knallen… Normaal kun je ongeveer een kanon naast mn bed afschieten, en dan heb je me nog niet wakker, maar elke 10 minuten zo’n vrachtwagen “does the trick….”

Omdat ik de enige overnachtende gast van der alte schmiede was, stond een een ontbijtje voor 1 persoon voor me klaar. Was zoals alles daar prima voor mekaar, alles wat ik nodig had was er, en dan nog een beetje extra voor onderweg ;)

Zoals de andere dagen ben ik eerst met de auto wat gaan rijden, zodat het asfalt een beetje op kon warmen.
Koblenz was de bestemming van vandaag. Voor sommigen een bekende plaat met betrekking tot de winkels van Polo en Louis.
Daar nog een stel sjorbanden gekocht, want het touw dat ik op de heenweg gebruikte was toch niet het meest geschikte vastbindmiddel….
Vanaf Koblenz ben ik via cochem langs de moesel teruggereden, omdat de temperaturen alweer aardig begonnen op te lopen.
Voordat ik naar duitsland vertrok heb ik nog even gekeken wat het weer zou doen in die vier dagen.
Ondanks dat ze best wat bewolking hadden afgegeven bij max 22 graden, werden we overgoten met zon, bij een graad of 28 !

Dinsdagmiddag heb ik de 257 nog een keer gereden, rechtsaf richting kyllburg, bij de t-splitsing met uitwijkstrook rechtsaf richting st. josef. Dit blijft een leuke route, goed asfalt, maar helaas vrij onoverzichtelijk tussen kyllburg en st.josef. Maar óhw wat een bochten…

Binnendoor lekker richting de Ring gestuurd, in de hoop dat het er net zo rustig was als de maandagavond.

En jawel!

Even bij breitscheid kijken, de drukte peilen, en een kaartje gekocht. Anderhalve ronde ditmaal.
Een halve ronde inkomen, even aan het circuittempo wennen, en vanaf start/finish de baan weer op voor een volle ronde.
Voor mn gevoel ging het niet heel veel sneller dan de dag ervoor, maar wel wat vloeiender. Helaas was het wel drukker en moest ik best vaak opzij voor blikken, maar over het algemeen voelde het allemaal wat beter aan.
Zodra ik de ruimte ervoor had heb ik geprobeerd zo soepel mogelijk de bochten door te komen.
Een aantal bochten kwamen al bekender voor, waardoor ik voor mn gevoel al minder hakketakkerig reed.
Achteraf bleek dit gevoel wel grotendeels te kloppen, omdat ik mn vorig tijd met 1 minuut en 13 seconden had ingekort.

Eenmaal weer bij start/finish aangekomen mn motor op de daarvoor bestemde parkeerplaats gezet, en nog een tijd met een stel britten staan ouwehoeren.

Tegen te tijd dat de britten weer op pad gingen, was de parkeerplaats alweer bijna leeg, en begon het stiekem aardig donker te worden.

Tijd voor trip om ook weer richting Pützborn.
Daar bleek het drukken te zijn dan ik had verwacht, want bijna heel de bar zat vol! Gezellig!
Onder het genot van een pulletje bitburger gezellig (in het duits, gaat steeds beter haha) zitten kletsen met de andere gasten, en henry en katja.

1 van de andere gasten die ik niet snel zal vergeten, was een man uit oost-friesland.
Als je een tuinkabouter tot leven zou kunnen wekken, en uitvergroten totdat hij 2,10 meter is, voila…. Zo zag die kerel eruit. Toffe vent trouwens, zat lekker borreltjes weg te tikken…

Afijn, de dag zat er alweer op, en het tentje maar weer opgezocht..


Vrijdag:

“de hele dag touristenfahrt”

stealth zou ook nog langskomen met zn zixxer en zn meisje, dus daar hebben jullie het verhaal reeds van gelezen.
Ik was er al iets langer, en had al gezien dat het vrij druk was, en dat ik zelf al begon te twijfelen om nog wel de ring op te gaan….

Maar goed, stealth kwam aan en zei vol goede moed “ik wil een rondje ring doen”.

Ok, maar dan gaan we eerst wel eens even langs breitscheid kijken..

Nadat we daar een minuut of 10 gestaan hadden, begon steath toch al aardig van mening te veranderen, want een rondje ring doe je eigenlijk niet eventjes tussen neus en lippen door. Althans, niet als je nog nooit in de eifel hebt gereden, laat staan op de Nordschleife.

Het leek me dus ook een beter plan om voor stealth eerst een paxlap te regelen, zodat hij de baan iig een keer gezien had, en hij een beetje weet hoe het er daar aan toe gaat.

Tijdje met michiel en isabella staan praten, en op een gegeven moment kwam marco er nog even bij.
Ik gevraagd of stealth een paxlap met marco mee kon rijden. Dat was geen probleem, en zowel stealth als meritas begonnen al wat zenuwachtig te worden.

Marco ging eerst even tanken, en daarna vertrokken ze met zn 2en voor 3 rondes Nordschleife.

Ik heb later nog met michiel mee mogen rijden in zn fiat scudo bestelbusje.
Ondanks dat dat natuurlijk wat “suf” klinkt, is dat een bijzonder leerzame ervaring voor me geweest.
Naast iemand met zoveel kennis van de baan, op een snelheid waarbij er nog tijd is om het eea te vragen/vertellen, bleek dit toch 1 van de meest waardevolle dagen te worden van mijn hele eifel-vakantie!

In totaal heb ik 5 rondes met hem mee mogen rijden, waarvan de laatste 2 met isabella erbij.

Het was leuk hun wat beter te leren kennen, en het was voor mij een geweldige dag wat betreft het opdoen van kennis omtrend de nordschleife. Michiel en Isabella, nogmaals bedankt!
De motor na ongedane zaken maar weer terug op de aanhanger gezet, en alles klaargemaakt voor de terugreis naar huis.
Om 8 uur kon de reis ongeveer beginnen.

Helaas heb ik een aantal verkeerde keuzes gemaakt, waardoor
-ik over de oude smokkelweg bij eupen maar 40 km/h kon rijden (geen goede route voor een karretje)
-Ik bij verviers de verkeerde afslag had genomen en daar pas na 50 km achter kwam ( als je naar huis aan het rijden bent, en er staat ineens “trier, rechtdoor” op de borden, weet je dat er iets niet klopt )
-ik pas om 3 uur snachts thuis was.
-ik volgende keer gewoon eerst naar bitburg rij, om daar in 1 keer de goede snelweg op te kunnen draaien…..




Afijn, eind goed, al goed.

Heb een geweldig weekeind gehad, geen brokken gemaakt, en heerlijk gereden.



« Laatst bewerkt op: 10 september 2009, 23:17:33 door TripleEdged »

Offline Paulusssttt

  • 2nd King Of ZMVC
  • ****
  • Berichten: 3347
  • Geslacht: Man
  • Beterweter
Re: TripleEdged's Suzuki GSX-R600
« Reactie #654 Gepost op: 10 september 2009, 16:58:18 »
Gaaf verslag en vers van de pers zo aan de tijd te zien..!!  :039:
Ik heb over alles een mening. Meestal meerdere...

Suzuki VZ-800 Marauder 1998, Honda CBF600 SA5, Honda CB650Z 1982, Honda CBR954RR FireBlade 2002, Honda CB400F super sport café 1977, Sachs Saxonette Luxus 2001.

Offline Motormuis

  • honda crf 1100 dct.
  • The King Of ZMVC
  • *****
  • Berichten: 3502
  • Geslacht: Man
  • De politie uw vriend.... niet de mijne.....
Re: TripleEdged's Suzuki GSX-R600
« Reactie #655 Gepost op: 10 september 2009, 17:03:38 »
mooi man, zo is het lekker vakantie vieren. mischien dat ik deze maand ook nog en weekendje ga helaas wel met blik. maar blik gaat ook de ring over
Veni , Vidi , vagina ..... Ik kwam , Ik zag en het was kut....

hey gast Word tijd dat we weer gaan vlammen..

Offline Sabre-Zeeuw

  • 4th King Of ZMVC
  • **
  • Berichten: 2224
  • Geslacht: Man
Re: TripleEdged's Suzuki GSX-R600
« Reactie #656 Gepost op: 10 september 2009, 17:21:38 »
Hee Trip zeker weten dat jij geen genen van Rik bezit???? :054: :054: :054:
Dkw 125 RT (1953)   Honda VFR 800i Harley-Davidson Electra-Glide Sport `90  met 287.000KM!!!!

I

Offline TripleEdged

  • 4th King Of ZMVC
  • **
  • Berichten: 2014
  • Geslacht: Man
Re: TripleEdged's Suzuki GSX-R600
« Reactie #657 Gepost op: 10 september 2009, 18:19:48 »
haha weet ik vrijwel zeker  :+


maar tot nu toe heb ik nog geen foto's kunnen vinden van Trip am Ring... helaas... ik blijf nog zoeken...

voor eventuele meezoekers:
Maandag 7-9-2009 ben ik rond 19:15 bij start/finish de ring opgegaan, en Dinsdag 8-9-2009 ben ik rond 18:45 bij Breitscheid de Ring opgegaan.
webcamlog van de start/finish heb ik al gechecked.... :012:
 :+

eigengemaakte foto's volgen trouwens nog..
« Laatst bewerkt op: 10 september 2009, 18:26:41 door TripleEdged »

Offline MotorFreak

  • Hosternokke!
  • The King Of ZMVC
  • *****
  • Berichten: 12456
  • Geslacht: Man
    • Zeeuwse Motor Vrienden Club
Re: TripleEdged's Suzuki GSX-R600
« Reactie #658 Gepost op: 10 september 2009, 18:41:08 »
 :069:


Was leuk maar een vreemd dagje.

Van 12 tot 3 in breidscheid zitten auwehoeren.
2x iemand die nét de muur mist. Laaang bandengekrijs, maar geen boem. Zo, weer een echt geluk gehad.

Met een maatje van Louis (sorry naam alweer kwijt  ) een paar rondjes in de bus gereden.
Grappig. Was niet bijzonder druk en alles leek ok.

Rondje met Marco mee werd halve ronde. Een van de scuderisten had zn porsche toch wat korter gemaakt uitgang Brünnchen. Baan 40min dicht. 15 min daarna weer dicht. Half uurtje deze keer.

Daarna nog een paar ronden in de bus. Geen scuderisten meer, na 18:00
Heel vreemd. Veel te veel haast iedereen. Hohe Acht ramt iemand zn auto tegen het rechter-achterwiel van de bus. Tja wat doe je daar dan ? Hij probeerde mij en een motorrijder rechts in te halen. Bij de motor, die hem al een behoorlijke tijd in de weg zat lukte dat. Terwijl ik netjes naar rechts ging aan de uitgang van Hohe Acht ...
Bleek een goede bekende te zijn. Gaf toe dat ie ontzettend fout zat. Daar ie de bus exact & precies op de dikke band ervan getroffen had, helemaal nix aan de bus. Goeie bande 
Hij had behoorlijk wat rubbersmeer op de voorkant en schade. Ik hoop dat ie ervan geleerd heeft.
1/ Je niet op laten naaien door iemand zonder spiegels. Gas loslaten. Volgend rondje beter (jaarkaart).
2/ NIET rechts inhalen. Had ik het al gezegd ? Nee ? Oh. NIET rechts inhalen dan. 

Daarna nog iemand die vol toeterend midden in de laatste links van Hatzenbach probeerde in te halen.
Direct daarna komt een recht stukje tot aan Hocheichen.
Met een of andere sportieve mercedes moet het toch best lukken daar er voorbij te lepelen.
Als je een halve bocht kan wachten tenminste ...

Rond een uur of 8 een engelsman op de motor die wegrijdt bij de aral, aan de goede zijde van de weg. Voor engelsen...
Ziet een auto op zich afkomen en knijpt zn rem vol aan. Ging niet hard, auto niet geraakt.
Daar hij alleen een T-shirt aan had was ie wel behoorlijk afgeschaafd. Jammer.

Hopelijk volgende keer op de motor.
The most dangerous part of the motorcycle is the nut that connects the handelbars to the seat"

Offline The Mechanic

  • The King Of ZMVC
  • *****
  • Berichten: 4561
  • Geslacht: Man
  • Schiet vier, spie assie !!!
Re: TripleEdged's Suzuki GSX-R600
« Reactie #659 Gepost op: 10 september 2009, 19:07:51 »
Mooi verslag Trip  :021:

 

Related Topics

  Onderwerp / Gestart door Reacties Laatste bericht
19 Reacties
5274 Gelezen
Laatste bericht 01 juli 2010, 10:07:21
door Raytje192
43 Reacties
7989 Gelezen
Laatste bericht 19 april 2011, 21:12:14
door Sander
45 Reacties
8790 Gelezen
Laatste bericht 06 oktober 2011, 22:15:45
door Twin-Power
359 Reacties
65528 Gelezen
Laatste bericht 25 maart 2016, 12:38:02
door Floris 500
1 Reacties
1832 Gelezen
Laatste bericht 12 juni 2015, 15:25:50
door Sledge HaMMeR