Wat aan het fröbelen geweest en ik wil aan de achterbrug niet veranderen, wel heb ik de geleidebinnenbus wat ingekort zodat de inwendige drukbus wat dieper komt te vallen;
Keurig gelukt en gelukkig is deze achterbrug/lagers en bussen nog in uitmuntende staat;
Steekt er nu keurig net buiten en met een nieuwe stofseal erin moet deze kant kunnen zo;
Gelukkig heb ik bakken vol zooi liggen en vond daar nog een onderdeel van een VFR welke ik kan gebruiken om een afstandbusje van te maken;
Beetje slijpen en vijlen.........
Nog meer vijlen tot ik exact op 8mm uit kwam,
Oude keerring er nog even ingestopt en ik vindt het netjes zo, beide zijden keurig recht, in totaal is de brug nu 9mm breder als de binnenzijde frame maar daar heb ik 12mm vlees zitten dus ruimte genoeg maar nu moet ik uitvogelen waar ik het beste de meeste ruimte kan wegvijlen en de ketting dus zoveel mogelijk in lijn met het voortandwiel komt......misschien toch eerst nog het blok erin en dan meten......we gaan het beleven, mocht iemand eens willen meten wat de afstand is tussen frame en buitenzijde ketting bij een '92er 1100 hou ik me aanbevolen :clap: