Schop
De zon begint wakker te worden las ik net.............tijd om de Kawasaki ZL600 Eliminator te voorzien vaan een nieuwe achterslof, deze heeft een kantelpunt, voert water niet meer goed af als je er mee door blijft rijden.........vervangen=veiligheid
Kwan nog midden in de band een diep gaatje tegen, deze is zelfs zo goed als lek want de druk loopt iets af.........keurig op tijd!
Ik heb de band nog even door mijn motorrijders oog bekeken
Maar keurig afgesleten, je gebruikt de band van wang tot wang
Het uitzicht van hier vanavond...even een kijkje in de keuken
Ik ben er vanaf Goed mee thuisgekomen, Rider nog gespot en dus was de cardanolie lekker warm en gelijk afgetapt.........geen glitters dus de vertanding keurig in orde! De schroefdraad van de aftapplug onderaan heeft een draad in mindere staat dus morgen daar een helicol plaatsen.
Beetje boren, beetje tappen, en vooral goed spoelen met hele goede cardanolie
De avond had nog tijd genoeg en terwijl BA bezig was aan een Goldwing ben ik ook begonnen met de voorrem, deze remt niet voldoende, zuiger komt niet goed terug, leiding wordt dikker met inknijpen remhendel..........remblokken bijna op dus aanpakken die voorrem
Originele Kawasaki teflon met staalomvlochten remleiding, die lagen hier al een paar jaar te wachten op een nieuwe eigenaar..........het loopt zoals het loopt..........oude remleiding was de originele van 1986, over de datum dus en zelfs redelijk dichtgeslipt.
Netjes op maat gemaakt..........
Krimpkous over overheen gedaan, weg met die blauwe en witte kleur...........zwart is zoveel mooier!
Nieuwe roodkoperen afdichtingen, banjo netjes opgeschoond en die zit ook weer aangesloten, morgenavond de remklauw even aanpakken en dan worden het rempotje en de remklauw weer met elkaar verbonden
De zelfde route als de oude leiding en dat is het grote voordeel van de leiding op maat maken, vergis je niet een remleiding buig je niet zomaar even makkelijk
Deze zijn morgen aan de beurt...........
Welterusten...............