* Kies jouw thema



Forumstandaard

Permanently

Auteur Topic: [Eliminator] DR 350  (gelezen 82731 keer)

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Offline MotorFreak

  • Hosternokke!
  • The King Of ZMVC
  • *****
  • Berichten: 12456
  • Geslacht: Man
    • Zeeuwse Motor Vrienden Club
Re: [Eliminator] DR 350
« Reactie #520 Gepost op: 11 juni 2012, 23:22:34 »
Gas geven met de DR350se..........ging prima vanavond  :026:  Rechtercarterdeksel vrij gemaakt, uitlaat weg, voetsteun weg, rempedaal losmaken............hier zit de koppeling achter verborgen,



Het deksel kwam keurig los, geen vloeibare pakkingresten en een keurig schoon blok zonder merkwaardige slijtage  :039:



Rechts de oude koppelingsplaat [7X] en links de nieuwe , de oude koppeling is nog niet versleten maar gezien de komende vakantie is een nieuwe nooit weg en deze was al in bezit van Eliminator.........was een goede aankoop deze originele Suzuki platen! Totaal 1,8mm gewonnen en dat is best veel voor een setje platen  ;)



Kijkje op de operatietafel...........ergens lijkt het er nog echt op ook  :070:



Voor de oude veren die net iets korter waren, de nieuwe zijn iets sterkere veren.



De nieuwe platen zitten weer keurig in het koppelingshuis, weinig speling op de slijtageonderdelen, zorgen dat dit vanavond weer dicht komt....



De nieuwe veren erin en daarna kruislings vastdraaien,



Deksel netjes gemaakt, oude pakking verwijderen met de schraper, deze mag weer terug  :D



Originele Suzuki pakking past prima, heerlijk dat alle onderdelen plug en play zijn  :p



Blok zit weer keurig dicht, geen dolgedraaide bouten, de momentsleutel heeft weer gesproken  :+ Vers bloed in de beste kleur, even starten zonder ontsteking en jawel gelijk goed ontlucht, pomp heeft nog een goede opbrengst.



Oliefilter gemonteerd, nog wat meer bloed toegevoegd en met 1 druk op de startknop spuugde deze gele rakker de olie richting de olieleiding........die mag ook weer dicht.



Vanavond ook de kleppen nog gesteld, ziet er onder de pet ook nog wel keurig uit, nokkenaslagers zijn wel licht te horen maar deze kan zo door de APK  :007:



Pluggen eruit, krukas rondraaien en stellen maar............



Nieuwe afdichtingen, nieuwe plug...........blok kan weer dicht.



Als laatste een nieuwe kaars in het blok gezet...zoek de verschillen  :103:



Nog even het oliepeil wat verhogen...........klaar voor vanavond  :054:


The most dangerous part of the motorcycle is the nut that connects the handelbars to the seat"

eliminator

  • Gast
Re: [Eliminator] DR 350
« Reactie #521 Gepost op: 12 juni 2012, 00:32:59 »
Dat wordt vol vertrouwen de sneeuw tegemoet!!! :039:

Offline Paulusssttt

  • 2nd King Of ZMVC
  • ****
  • Berichten: 3347
  • Geslacht: Man
  • Beterweter
Re: [Eliminator] DR 350
« Reactie #522 Gepost op: 12 juni 2012, 09:10:33 »
S N E E U W ? ? ?  :o
Ik heb over alles een mening. Meestal meerdere...

Suzuki VZ-800 Marauder 1998, Honda CBF600 SA5, Honda CB650Z 1982, Honda CBR954RR FireBlade 2002, Honda CB400F super sport café 1977, Sachs Saxonette Luxus 2001.

eliminator

  • Gast
Re: [Eliminator] DR 350
« Reactie #523 Gepost op: 12 juni 2012, 10:51:21 »
Wie weet, komen we zo hoog... :103:  tIs weer eens wat anders dan Sahara zand... al hoop ik dat dit jaar of zeker volgend jaar ook nog weer een keertje op te snuiven. 8)

Offline MotorFreak

  • Hosternokke!
  • The King Of ZMVC
  • *****
  • Berichten: 12456
  • Geslacht: Man
    • Zeeuwse Motor Vrienden Club
Re: [Eliminator] DR 350
« Reactie #524 Gepost op: 12 juni 2012, 18:52:42 »
Elefantentreffen in de zomer.............lijkt me leuk zeker met de gedachte dat als je het koud krijg je maar een stukje hoeft af te zakken en je kan al je kleding weer uittrekken omdat het dan te warm wordt in het pak  :007:

Tijd om weer wat te sleutelen...........de nieuwe bandjes zijn vandaag al door de vingers gegaan, achterbandje was lang onderweg maar vers van de bandenboer om de velg gelegd...........wordt vervolgt  :054:
The most dangerous part of the motorcycle is the nut that connects the handelbars to the seat"

Offline Dick

  • Flink gasss der op
  • The King Of ZMVC
  • *****
  • Berichten: 4916
  • Geslacht: Man
Re: [Eliminator] DR 350
« Reactie #525 Gepost op: 12 juni 2012, 18:59:02 »
Goed bezig :026: :054:
Suzuki brugman 650
CZ type 450 175cc.

Hoi gast wanneer ga jij weer motor rijden

Offline The Mechanic

  • The King Of ZMVC
  • *****
  • Berichten: 4561
  • Geslacht: Man
  • Schiet vier, spie assie !!!
Re: [Eliminator] DR 350
« Reactie #526 Gepost op: 12 juni 2012, 19:02:27 »
Dat kindje wordt ECHT vertroeteld hoor  ;)

Offline MotorFreak

  • Hosternokke!
  • The King Of ZMVC
  • *****
  • Berichten: 12456
  • Geslacht: Man
    • Zeeuwse Motor Vrienden Club
Re: [Eliminator] DR 350
« Reactie #527 Gepost op: 12 juni 2012, 22:39:31 »
Dat kindje wordt ECHT vertroeteld hoor  ;)
En zo ook vanavond weer............foto's even up-loaden  :026:
The most dangerous part of the motorcycle is the nut that connects the handelbars to the seat"

Offline MotorFreak

  • Hosternokke!
  • The King Of ZMVC
  • *****
  • Berichten: 12456
  • Geslacht: Man
    • Zeeuwse Motor Vrienden Club
Re: [Eliminator] DR 350
« Reactie #528 Gepost op: 12 juni 2012, 23:31:14 »
De nieuwe bandjes [Michelin Sirac] zitten om de velgen, uiteraard de binnenbanden, velglinten en spaken nagezien want om nu alweer een band er af te moeten pakken........nou nee ben blij dat ze erom zitten want het is best een zoektocht geweest om een passende achterband te verkrijgen en liefst dan een passende set voor en achter..........dit zijn ze dan  :039: Een leuke allround band voor niet al te zware motoren, goede grip, diep profiel en redelijk slijtvast, kan vele ondergronden aan en dus de beste optie voor de DR350se  :034:



Voorvelg weer terug en het kleed gelijk weer een stuk aan, de motor staat ook weer stabieler en dus kan er meer gewerkt worden aan de achterzijde als die voor steviger staat..........beetje handigheid in sleutelen is er in de loop van de jaren toch wel gekomen  :+ Lagers voorwiel in prima staat, alles netjes schoongemaakt en weer dik in het vet teruggeplaatst!



De remklauw voor heeft weer remzuigers welke je met de vingers terug kan duwen, blokjes die even opgeruwd zijn, schuifpennen die weer glad zijn en deze remklauw werkt ondertussen weer als nieuw. Ik had nog een stalen remleiding liggen maar deze blijkt helaas toch te krot en niet de juiste stand van de banjo's te hebben, uiteraard komt er nog nieuwe remolie in en dan even testen hoe deze remt, naar mijn idee voldoende straks dus lijkt een stalen remleiding geen noodzaak en kan later altijd nog voor een volgend avontuur  :)



Op naar de achterzijde...........de oude ketting is nog niet helemaal versleten maar ook niet echt helemaal fris meer, heeft al behoorlijk wat roest gehad en vertoond wat kinken...........vervangen en in december had de Kerstman al een kettingset hier afgeleverd dus vervangen die hap! Oude ketting was geklonken, de slijptol heeft gesproken  :+



Het oude en nieuwe voortandwiel..........helemaal het zelfde, ratio ongewijzigd! Oude tandwiel heeft best wat inslagpunten en vreet van de ketting, is een leuke reserve voor een off-road rit en wisselen is zo gedaan.



Het oude tandwiel op de tandwielhouder welke ik ooit flink de brander op moest zetten wegens een volledig aan stukken gedraaid lager, voelt nu nog steeds als nieuw aan  :p Oude tandwiel mag er af voor een nieuwe  :014:



MAAR!!!!!!!!! Het nieuwe achtertandwiel blijkt een verkeerde te zijn.........ineens schiet me in de kop dat de kerstman toen nog niet wist dat in deze motor geen origineel achterwiel zit maar een wiel van een model 90-93..........verkeerde naaf, verkeerde boutgaten en 2 tanden groter, nu is 2 tanden groter niks erg want origineel heeft deze motor ook 43 tanden achter maar een verkeerd naafgat en boutgaten..........nee dit gaat hem niet worden  :017: Hier de tandwielen op elkaar!



MAAR!!!!!!!!!! Hier liggen best wat nieuwe motoronderdelen en na wat zoekwerk gevonden 2 maal een nieuw achtertandwiel...........helemaal passend voor dit achterwiel en in de originele ratio maar wel in de kleur zwart ipv alu........mooi want zwart wordt het daar altijd dus minder poetswerk voorlopig  :007:

De ratio.........ik hoor al mensen denken.........De verhouding wordt bepaald door het aantal tanden c.q. de omtrek of de diameter van de tandwielen of poelies. Een hoge verhouding geeft een hoge topsnelheid, een lage geeft meer trekkracht. Het doel van een overbrenging is snelheid om te zetten in kracht of vice versa.
Of in formulevorm:

        i = \frac{\omega_1}{\omega_2} = \frac{n_1}{n_2} = \frac{z_2}{z_1} = \frac{T_2}{T_1} = \frac{D_2}{D_1} = \frac{r_2}{r_1}

met:

        i = overbrengingsverhouding (dimensieloos)
        \omega = hoeksnelheid (rad/s)
        n = toerental (omwentelingen/min)
        z = aantal tanden (dimensieloos)
        T = koppel (Nm)
        D = diameter (m)
        r = straal (m)

Makklijker omschreven, de DR350se trekt straks iets harder maar heeft een iets minder hoge topsnelheid.........prima toch want iets extra trekkracht bij een bepaalde helllingshoek onhoog kan geen kwaad en voor het blok maakt het niks uit want dit is de originele ratio  :039: Links het nieuwe achtertandwiel..........ik zal die andere hier wel apart houden voor later  ;)



Dat past prima...........lager ondertussen ook weer gesmeerd.........klaar voor montage!



Geen nieuwe stabilisatierubbers kunnen vinden maar vulcaniseertape werkt ook goed en deze gaan nog heel wat kilometers mee weer  :D



De achterremschijf kan nog 1 vakantie mee maar dan is die echt versleten, zit op de miniumdiepte, trekt hol met onregelmatige slijtage........voor nu goedgekeurd maar mag op de verlanglijst lange termijn zoeken op Ebay........heel soms vindt je er wat je zoekt  :034: Wat minder is dat er 1 achterwiellager slecht is.......duidelijk weerstand, knarst en hobbelt bij rondraaien.........he wilde vanavond het achterwiel er ook in terug hebben  :048: Jammer maar helaas ik ga morgen op zoek naar 2 lagers, de 6304Z  , liggen helaas niet in de voorraad hier maar mijn vrienden van v/d Peijl hebben vast wat ik zoek  :026:



Lagerhuis warm stoken, voorzichtig kloppen met de speciaal tool en zorgen dat dit wiel straks leeg is en klaar staat voor 2 verse lagers............waarom 2 lagers? 1 echt slecht, de ander twijfelachtig en heeft een tik gekregen met verwijderen en beter is om altijd links en recht te vervangen.........dit rolt straks weer zo soepel in combinatie met de nieuwe kettingset, vorig jaar alle lagers vervangen van de achterbrug.........dus voorlopig alleen maar mee rijden  :071:



Hier de boosdoenders.........in het vet wat in het linker lager zit kun je roestsporen zien.........lagers heeft dus waarschijnlijk [zout] water binnen gekregen en is gaan roesten........



Zo het wiel is leeg...........morgen mag die onder de bips worden geschoven  :018:



De lagers in de achterbrug en linksysteem zijn weer doorgesmeerd.........dat zit weer gesmeerd al was er van oud vet geen sprake maar er is wel veel zand mee gekomen van tussen de scharnierende delen.......



De nieuwe kettingset alvast even gepast..........ik moest er aan denken dat als er een 43 tands tandwiel nu op zit ipv een 41 tands dit ook wel een aantal meer schakels nodig heeft om tot elkaar te komen.........oef 108 schakels dus exact de juiste lengte nu  :014:



De vieze vingers worden natuurlijk steeds verwijderd en zo frist het geheel nog een beetje op ook..........steeds meer wordt het de motor zoals Eliminator hem waarschijnlijk hier liefste ziet  :069:



De uitlaat heeft ook weer een plaats gekregen, mooi zwart zo, blok ook even aan de poetslap laten ruiken en gelijk in de bescherming gezet..........wordt weer een plaatje !



Achterspatbord zit er weer op samen met het rekje..........de achterzijde heeft toch ook wel eens [ooit] een tik gekregen want de boutgaten lijnen niet netjes uit maar dit zit weer stevig en recht..........weer een stukje vrij op de werktafel en weer een stukje meer aangekleed die DR  8)



Rechterzijde ook weer meer aangekleed...........hier de versgespoten demper op zijn plaats, subframe nog wat bagger verwijderd en de wd-40 maakt het dan meer af!



Zo staat deze gele rakker er dan aan het einde van de avond bij...........ik ben meer dan tevreden en vanavond heeft B.A. ook nog een handje toegestoken.............thanks mate!



De bedrading rechts achter............ziet er ondertussen toch ook wel een stuk netter uit dacht ik zo................ :048:



Wordt vervolgt............!
The most dangerous part of the motorcycle is the nut that connects the handelbars to the seat"

eliminator

  • Gast
Re: [Eliminator] DR 350
« Reactie #529 Gepost op: 13 juni 2012, 00:05:07 »
Ik heb straks gewoon een nieuwe motor!!! :036:
Durf er niet meer mee te gaan offroaden vrees ik..de laatste keer heeft hij aardig voor de broek gekregen met al dat zand en zout water...(en de valpartijen :048:)

Duizendmaal dank voor het vertroetelen van het gele monster...... :039:
Volgende week mag hij eerst mee op vossenjacht en dan proberen kilometers te maken en wennen want het zal wel anders voelen denk ik!

Offline MotorFreak

  • Hosternokke!
  • The King Of ZMVC
  • *****
  • Berichten: 12456
  • Geslacht: Man
    • Zeeuwse Motor Vrienden Club
Re: [Eliminator] DR 350
« Reactie #530 Gepost op: 13 juni 2012, 00:19:24 »
Hij zal zeker anders aanvoelen, sturen zal makkelijker en vertrouwder aan gaan voelen omdat je nu niet meer op noppen staat, zal iets feller optrekken maar minder bokken, is een stuk stiller geworden door de originele demper, achterkant heeft een straffere veervoorspanning enz maar als geheel een motor die naar mijn idee heel goed bij jou past  :054:

Zat net te kijken in de doos met ''oude'' foto's en daar kwam ik iets tegen waar we het laatst over hadden..........het zelf gemaakte geleiderolletje, heeft slijtsporen maar het heeft dus prima gewerkt en werkt nog steeds goed  ;)

The most dangerous part of the motorcycle is the nut that connects the handelbars to the seat"

Offline MotorFreak

  • Hosternokke!
  • The King Of ZMVC
  • *****
  • Berichten: 12456
  • Geslacht: Man
    • Zeeuwse Motor Vrienden Club
Re: [Eliminator] DR 350
« Reactie #531 Gepost op: 13 juni 2012, 00:23:18 »
Deze heeft nooit zand gezien toch  :048: Althans niet het juiste zand  :103:

Als je er mee wilt gaan off-roaden dan kan dat ook gewoon want je noppenbanden zijn meegekomen, zijn nog prima. Waarschijnlijk zal dat na de vakantie zijn maar ook met deze banden kun je even de weg af.............er is toch meer plaats naast de weg dan erop  :+

The most dangerous part of the motorcycle is the nut that connects the handelbars to the seat"

Offline V-Strom Pierrio

  • 4th King Of ZMVC
  • **
  • Berichten: 2192
  • Geslacht: Man
  • I'll see you on the dark side of the moon
Re: [Eliminator] DR 350
« Reactie #532 Gepost op: 13 juni 2012, 09:18:08 »
Wow, wat een mooi verslag weer met foto's.   :036:

En dan ook nog de wetenschappelijke benadering van "motor prof. Freak"  met formules :070:, in 1 woord  G-E-W-E-L-D-I-G

Jij steekt er een hoop TLC in kerel :039:


Is there anybody out there

Offline Border

  • 5th King Of ZMVC
  • *
  • Berichten: 1819
  • Geslacht: Vrouw
  • bietunakkunaje
    • www.siereveld.eu
Re: [Eliminator] DR 350
« Reactie #533 Gepost op: 13 juni 2012, 11:35:34 »
Ik heb straks gewoon een nieuwe motor!!! :036:
Durf er niet meer mee te gaan offroaden vrees ik..de laatste keer heeft hij aardig voor de broek gekregen met al dat zand en zout water...(en de valpartijen :048:)

Duizendmaal dank voor het vertroetelen van het gele monster...... :039:
Volgende week mag hij eerst mee op vossenjacht en dan proberen kilometers te maken en wennen want het zal wel anders voelen denk ik!

jij boft maar met zo'n vent :054:
SP1 en SP2

Hroeten uut de polder

eliminator

  • Gast
Re: [Eliminator] DR 350
« Reactie #534 Gepost op: 13 juni 2012, 14:11:39 »
Ik heb straks gewoon een nieuwe motor!!! :036:
Durf er niet meer mee te gaan offroaden vrees ik..de laatste keer heeft hij aardig voor de broek gekregen met al dat zand en zout water...(en de valpartijen :048:)

Duizendmaal dank voor het vertroetelen van het gele monster...... :039:
Volgende week mag hij eerst mee op vossenjacht en dan proberen kilometers te maken en wennen want het zal wel anders voelen denk ik!

jij boft maar met zo'n vent :054:

Dat doe ik zeker!!  :039:

Offline MotorFreak

  • Hosternokke!
  • The King Of ZMVC
  • *****
  • Berichten: 12456
  • Geslacht: Man
    • Zeeuwse Motor Vrienden Club
Re: [Eliminator] DR 350
« Reactie #535 Gepost op: 13 juni 2012, 17:52:58 »
Lagertjes binnen voor het achterwiel............straks weer de garage in en eens kijken of we deze vanavond op beide wielen hebben staan  :039:
The most dangerous part of the motorcycle is the nut that connects the handelbars to the seat"

Offline Dick

  • Flink gasss der op
  • The King Of ZMVC
  • *****
  • Berichten: 4916
  • Geslacht: Man
Re: [Eliminator] DR 350
« Reactie #536 Gepost op: 13 juni 2012, 19:14:46 »
Die knapt goed op :026: :054:
Suzuki brugman 650
CZ type 450 175cc.

Hoi gast wanneer ga jij weer motor rijden

Offline MotorFreak

  • Hosternokke!
  • The King Of ZMVC
  • *****
  • Berichten: 12456
  • Geslacht: Man
    • Zeeuwse Motor Vrienden Club
Re: [Eliminator] DR 350
« Reactie #537 Gepost op: 13 juni 2012, 22:58:07 »
Die knapt goed op :026: :054:
En is klaar en staat klaar.................foto's up-loaden, verslagje tikken en einde avond  :054:
The most dangerous part of the motorcycle is the nut that connects the handelbars to the seat"

Offline MotorFreak

  • Hosternokke!
  • The King Of ZMVC
  • *****
  • Berichten: 12456
  • Geslacht: Man
    • Zeeuwse Motor Vrienden Club
Re: [Eliminator] DR 350
« Reactie #538 Gepost op: 13 juni 2012, 23:47:22 »
Kom ik thuis van het werk heeft me maatje Rob al een aantal onderdelen terug gemonteerd en wat andere zaken gedaan waarvoor mijn grote dank want mede dankzij jou staat de Suzuki DR350se er weer klaar voor vanavond  :036:



Maar aangezien het voetbal was en op straat totale rust heerst mooi tijd om verder de gaan aan de DR..........moeten nog een hoop onderdelen terug en ik wilde gezien het weertje en de rust buiten nog wat onderdelen verfraaien ook  ;)



Blok nog wat verder opgeschoond, alle leidingen zijn nog nieuw en keurig aangesloten..........ziet er toch stukken beter uit als 2 jaar terug  :039:

Nu,



''Vroeger'',



Rechterzijde ook netjes zo, zwart uitlaatje staat hem best.........



Achterbrug klaar voor ontvangst achterwiel..............alles ziet er weer netjes uit zo, nergens speling, overal nieuw vet...........geweldig  :034:



Masar eerst moeten er nog 2 nieuwe lagers in het achterwiel gezet worden...........dit zijn de lagers met 1/10 meer speling, beide zijden afgedicht, kunnen iets hogere belasting hebben en kosten nog niet de helft van originele lagers en zo verkrijgbaar  :D



De 1e zit er netjes in.........lagervlakken nog heel netjes en dit draait me toch weer soepel........... :052:



Andere zijde ook netjes erin, tussenbus niet vergeten en alles dik in het vet,



Onlangs het luchtfilter mee genomen onder de douche............heeft vanmiddag nog even heerlijk in het zonnetje gelegen maar nu weer gemonteerd met de juiste olie erop  :018:



Hoezo je ziet het opknappen..........best wat nieuwe onderdelen erin maar dit is ook goed merkbaar tijdens het rijden............ :034:



De verse achterslof, na de Eli ook deze een nieuwe dus je zit goed in de nieuwe banden.........moet zeggen dat deze best goed stuurt  :069:



En steeds meer begint de gele rakker weer tot leven te komen  :036:



Uit Engeland over komen waaien een originele carterbeschermplaat...........hier voor zat die klankkast gemonteerd maar daar zit een aardige scheur in en is niet afsluitbaar en met deze is die meer af, hier kan ook een pvc-buis met spullen voor onderweg aan vast gemaakt worden  :014:



Ik vindt het niet mooi, mag er best gebruikt uitzien maar nu ze toch log liggen toch maar even aan de spuitbus laten ruiken,



Laagje voor laagje worden ze 1 kleur...........zwart  :)



Ze plakken nog denk ik, morgen zijn ze vast ene eind uitgehard en toch hebben ze ondertussen alweer een rit meegemaakt  :+



Als je dan toch bezig bent............maar dit is voor mij de 1e keer dat ik een onderdeel spuit terwijl het nog aan de motor gemonteerd zit, het gebeurt vaak en meestal zie je dan overal spuitnevel..........gewoon even afplakken en rammelen met die spuitbus.....



Uiteraard ontvet, geschuurd, ontvet enz..........laagje voor laagje spuiten en tussendoor wat anders doen.........vanavond schoot het zeker weer aardig op  :072:



Veel mooier toch dat zwart........zo is het nu,



Laatste controle voor de proefrit............gevonden een ontluchtingslangtje voor de oliekamer, stukje ingekort, als nieuw nu  :070:





Jawel er is mee gereden nog voor de zon onderging.........benzine in de tank en draaien dat blok, alles voelde goed, banden op spanning en rijden maar..........ik keur hem helemaal goed  :036:



Kijk hem staan............een plaatje  :057:



Koplamphuis..........mmmhhhh kweet het niet, ergens kan dit mooier want Eliminator heeft gelijk, de koplamp zit te diep in het huis waardoor er een lelijke rand ontstaat rond de koplamp...........ik ga dit onthouden, de Bleu-vison blub moet er toch nog in wanneer ze leverbaar zijn...........voor de rest  :054:



Voetsteun en de jiffy..........keurig zwart  :p



Mooi!!!!!!!!!!



Ik wens Eliminator heel veel plezier en veilige kilometers toe met de Dr350se, geniet van elke rit, hou het rubber onder!

Nog een aantal bouten moeten voor de vakantie nog eens nagetrokken worden en ondertussen wordt er hier wat verzonnen voor baggage/montagemogelijkheden, ken ondertussen de DR van onder tot boven en dat geeft ideeën voor de bagage maar dit nog verder uitwerken, ben benieuwd hoe je hem vindt rijden  :022:
The most dangerous part of the motorcycle is the nut that connects the handelbars to the seat"

eliminator

  • Gast
Re: [Eliminator] DR 350
« Reactie #539 Gepost op: 13 juni 2012, 23:51:47 »
En het motortje staat weer op zijn plekje thuis!! :036: Hopelijk morgen de eerste kilometers maken als de examenuitslagen van dochterlief een beetje meevallen.

Dank je wel Louis en ook BA voor de nodige hulp! Was een geweldige verrassing dat jullie hem even kwamen brengen! :039: Van de week eerst om een nieuwe hoes...op de oude zitten wat algen en scheuren..
(en kattepies  :p)

 

Related Topics

  Onderwerp / Gestart door Reacties Laatste bericht
[Eliminator] Kawasaki ZL

Gestart door eliminator « 1 2 ... 14 15 » De Garage - Onze Motoren

296 Reacties
51875 Gelezen
Laatste bericht 06 juni 2012, 10:12:09
door V-Strom Pierrio