De carbs zijn netjes schoon maar er is al een bougie van de linker cilinder defect gegaan.
Alle stekkers schoongemaakt zover mogelijk is en met wd 40 behandeld.
De bekabeling nagezien en dan vooral vanaf de kant van de gashendel ivm breuken in de bedrading die niet al te netjes zijn gerepareerd.
Blijkbaar zijn er al meer reparaties aan geweest.
in ieder geval knoeiwerk.
een paar andere bougies (die van de duc zijn de zelfde soort) er in en hij draait netjes.
Tot zover lijkt het in orde.
Even proefrijden eerst loop het netjes maar na een paar km wordt dit weer minder onder het rijden uitvallen ontsteking is wel duidelijk stotteren op 1 cilinder.
Thuis laten draaien en de wd 40 even voor iets anders gebruiken de uitlaatbochten ,welke is er minder warm nou dat is dan weer snel duidelijk weer de linker.
De opnemers waren al gecontroleerd en die waren als nieuw en ook niet deels gesmolten dit blijkt ook te kunnen volgens de mogelijkheden op motorforum.
Eerst maar af laten koelen en zien of er met de linker bobine iets kan zijn veel blijft er niet meer over.
Wel duidelijk dat deze motor dus veel meer mankeerde dan verwacht en deze dus meer dan waarschijnlijk op deze weg aan de kant is gezet.
Als de tank weer van zijn plaats moet de kleppen stellen blijkt ook regelmatig vergeten te worden.
In ieder geval makkelijk is met van die stelplaatjes.