* Kies jouw thema



Forumstandaard

Permanently

Auteur Topic: [Motorfreak] Honda CB650SC NightHawk 1984.  (gelezen 11663 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Stealth

  • Modder-eter
  • 2nd King Of ZMVC
  • ****
  • Berichten: 3446
  • Geslacht: Man
Re: Honda CB650SC NightHawk 1984.
« Reactie #20 Gepost op: 03 januari 2009, 10:15:39 »
Naja het kan dan niet "jou" motor zijn maar dan heeft in ieder geval de volgende eigenaar weer een perfect dingetje en hou jij er hopelijk nog wat aan over (in ieder geval weer een stuk meer wijsheid) :+  :034:
Straight to your face with the truth!

Offline MotorFreak

  • Hosternokke!
  • The King Of ZMVC
  • *****
  • Berichten: 12456
  • Geslacht: Man
    • Zeeuwse Motor Vrienden Club
Re: Honda CB650SC NightHawk 1984.
« Reactie #21 Gepost op: 03 januari 2009, 11:00:00 »
Meer als wat wijsheid zal ik er zeker niet aan overhouden  :007:

Maar het blok klinkt eigelijk heel goed, de cardan enz weer netjes afgevuld en straks proefrijden  :039:
The most dangerous part of the motorcycle is the nut that connects the handelbars to the seat"

Offline MotorFreak

  • Hosternokke!
  • The King Of ZMVC
  • *****
  • Berichten: 12456
  • Geslacht: Man
    • Zeeuwse Motor Vrienden Club
Re: Honda CB650SC NightHawk 1984.
« Reactie #22 Gepost op: 04 januari 2009, 18:01:32 »
Zo de laatste dag voor dat de gewone weken weer beginnen maar gelijk de voorkant verwijderd van de Nighthawk, linkerkeerring zweete iets en had ze toch liggen, gelijk overal nieuwe olie en keerringen, het track-systeem wat verbeterd, gelijk de remmen even aangepakt en nieuwe olie erin en straks een een toffe lange proefrit gaan maken...............ik heb er zin àn  :054:
The most dangerous part of the motorcycle is the nut that connects the handelbars to the seat"

Offline MotorFreak

  • Hosternokke!
  • The King Of ZMVC
  • *****
  • Berichten: 12456
  • Geslacht: Man
    • Zeeuwse Motor Vrienden Club
Re: Honda CB650SC NightHawk 1984.
« Reactie #23 Gepost op: 04 januari 2009, 21:08:22 »
Zo ik ben dik tevreden met de Nighthawk, een toffe proefrit gemaakt en de voorkant is 100% verbeterd, niks meer zwabberen, niks stuiteren maar een stuk strakker sturen en dus een hele verbetering  :054:

[attachment deleted by admin]
The most dangerous part of the motorcycle is the nut that connects the handelbars to the seat"

Offline MotorFreak

  • Hosternokke!
  • The King Of ZMVC
  • *****
  • Berichten: 12456
  • Geslacht: Man
    • Zeeuwse Motor Vrienden Club
Re: Honda CB650SC NightHawk 1984.
« Reactie #24 Gepost op: 04 januari 2009, 21:09:41 »
Onderweg ook nog een paar foto's gemaakt, was wel verrekte glad op de steigers in Colijn  :012:

[attachment deleted by admin]
The most dangerous part of the motorcycle is the nut that connects the handelbars to the seat"

Offline Stealth

  • Modder-eter
  • 2nd King Of ZMVC
  • ****
  • Berichten: 3446
  • Geslacht: Man
Re: Honda CB650SC NightHawk 1984.
« Reactie #25 Gepost op: 04 januari 2009, 21:11:16 »
die zijn ook bedoeld voor boten niet voor motoren  :093:
Straight to your face with the truth!

Offline The Hawk

  • Volbloed ZMVCer
  • *****
  • Berichten: 1261
  • Geslacht: Man
  • The Hawk
Re: Honda CB650SC NightHawk 1984.
« Reactie #26 Gepost op: 05 januari 2009, 22:05:45 »
Kijk leuk dat het nu toch weer wat naar je zin is.
Ziet er weer goed uit allemaal.
Ik kom dit verlof nog wel even om die filters als het jou uit kom.
Groetjes hawky
 :054:
Ben ik weer nu op een Yamaha xt 600 e

Offline MotorFreak

  • Hosternokke!
  • The King Of ZMVC
  • *****
  • Berichten: 12456
  • Geslacht: Man
    • Zeeuwse Motor Vrienden Club
Re: Honda CB650SC NightHawk 1984.
« Reactie #27 Gepost op: 05 januari 2009, 22:07:27 »
Kouwde handen/vinger op de motor, hier de oplossing  :054:

Ruitje verwijderen
Stuurduitser passen
Gaatje boren voor spiegel
Gaatje boren voor spiegelafdekdingetje

[attachment deleted by admin]
The most dangerous part of the motorcycle is the nut that connects the handelbars to the seat"

Offline MotorFreak

  • Hosternokke!
  • The King Of ZMVC
  • *****
  • Berichten: 12456
  • Geslacht: Man
    • Zeeuwse Motor Vrienden Club
Re: Honda CB650SC NightHawk 1984.
« Reactie #28 Gepost op: 05 januari 2009, 22:09:14 »
Passen, meten en alles terug monteren  :022:

[attachment deleted by admin]
The most dangerous part of the motorcycle is the nut that connects the handelbars to the seat"

Offline MotorFreak

  • Hosternokke!
  • The King Of ZMVC
  • *****
  • Berichten: 12456
  • Geslacht: Man
    • Zeeuwse Motor Vrienden Club
Re: Honda CB650SC NightHawk 1984.
« Reactie #29 Gepost op: 05 januari 2009, 22:12:54 »
En uiteraard een goede proefrit en ja ze houden de handen en vingers goed uit de wind maar ik moet toegeven je stuurschakelaars zijn met handschoenen zo goed als onbereikbaar maar deze zijn net wat aan de krappe kant, een heel gevogel om het netjes passend te krijgen en goed opletten dat er geen kabels strak gaan staan en dus alleen echt bedoeld voor de koude [echt koude] dagen en lange ritten, zeker een aanwinst maar de vrijheid zeer beperkt, in het donker reflekteren zo ook nog wel dus das weer puntje veiligheid...................weer wat geklust en een keurige rit gemaakt vanavond  :054:
The most dangerous part of the motorcycle is the nut that connects the handelbars to the seat"

kleintje

  • Gast
Re: Honda CB650SC NightHawk 1984.
« Reactie #30 Gepost op: 05 januari 2009, 22:13:10 »
hern freak gaat -30   :036:

Offline MotorFreak

  • Hosternokke!
  • The King Of ZMVC
  • *****
  • Berichten: 12456
  • Geslacht: Man
    • Zeeuwse Motor Vrienden Club
Re: Honda CB650SC NightHawk 1984.
« Reactie #31 Gepost op: 05 januari 2009, 22:13:47 »
Kijk leuk dat het nu toch weer wat naar je zin is.
Ziet er weer goed uit allemaal.
Ik kom dit verlof nog wel even om die filters als het jou uit kom.
Groetjes hawky
 :054:
Is goed your welcome  :039:
The most dangerous part of the motorcycle is the nut that connects the handelbars to the seat"

Offline MotorFreak

  • Hosternokke!
  • The King Of ZMVC
  • *****
  • Berichten: 12456
  • Geslacht: Man
    • Zeeuwse Motor Vrienden Club
Re: Honda CB650SC NightHawk 1984.
« Reactie #32 Gepost op: 05 januari 2009, 22:14:28 »
hern freak gaat -30   :036:
Als dat waar kon zijn tijdens elefantentreffen  :036:
The most dangerous part of the motorcycle is the nut that connects the handelbars to the seat"

kleintje

  • Gast
Re: Honda CB650SC NightHawk 1984.
« Reactie #33 Gepost op: 05 januari 2009, 22:15:23 »
hern freak gaat -30   :036:
Als dat waar kon zijn tijdens elefantentreffen  :036:

we nemen het ijsblokjes automaat mee voor u  :034:

Offline MotorFreak

  • Hosternokke!
  • The King Of ZMVC
  • *****
  • Berichten: 12456
  • Geslacht: Man
    • Zeeuwse Motor Vrienden Club
Re: Honda CB650SC NightHawk 1984.
« Reactie #34 Gepost op: 07 januari 2009, 23:27:54 »
Stuurmoffen zijn geweldig tegen koude handen, ze werken echt maar heel beperkt in je vijheid en de pinkers aan en uit doen is al een ramp..............zodra het kan gaan ze er dan ook weer snel af  :|
The most dangerous part of the motorcycle is the nut that connects the handelbars to the seat"

Offline MotorFreak

  • Hosternokke!
  • The King Of ZMVC
  • *****
  • Berichten: 12456
  • Geslacht: Man
    • Zeeuwse Motor Vrienden Club
Re: Honda CB650SC NightHawk 1984.
« Reactie #35 Gepost op: 08 januari 2009, 22:32:01 »
Zo komende dagen ff de Nighthawk niet nodig dus vanavond ff gewassen....................staat er weer keurig bij en achter bij de buurman kunnen we schaatsen  :048:

[attachment deleted by admin]

[attachment deleted by admin]
The most dangerous part of the motorcycle is the nut that connects the handelbars to the seat"

Offline MotorFreak

  • Hosternokke!
  • The King Of ZMVC
  • *****
  • Berichten: 12456
  • Geslacht: Man
    • Zeeuwse Motor Vrienden Club
Re: Honda CB650SC NightHawk 1984.
« Reactie #36 Gepost op: 21 januari 2009, 23:22:18 »
Verkocht, eerlijk is eerlijk in ebn geen sjopperijder of iets wat er maar op lijkt, ik kan er niet aan wennen al is er zat vermogen aan boord, stuurt redelijk en met die hoge ruit zit je geweldig uit de wind maar alles gezien en gevoeld en heb hem voor een keurige prijs kunnen inruilen. Het blok draaid nog keurig en met de gereviseerde voorpoten stukker beter weggedrag maar de zit blijft..................het startknopje zal ik gaan missen maar daar heb ik wel een keer extra trappen op de kickstarter voor over  :p
The most dangerous part of the motorcycle is the nut that connects the handelbars to the seat"

 

Related Topics

  Onderwerp / Gestart door Reacties Laatste bericht
142 Reacties
30711 Gelezen
Laatste bericht 08 december 2008, 10:59:35
door kleintje
51 Reacties
12442 Gelezen
Laatste bericht 11 januari 2008, 20:07:23
door MotorFreak
829 Reacties
147213 Gelezen
Laatste bericht 16 januari 2014, 00:51:05
door Jack
462 Reacties
84053 Gelezen
Laatste bericht 19 maart 2015, 16:07:43
door Nantastic
98 Reacties
20098 Gelezen
Laatste bericht 12 augustus 2011, 23:01:47
door MotorFreak