Welkom op het ZMVC forum gast!
0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.
Wat voor schuimrubber is dat Joop, ziet er netjes uit voor de CB500T....................gewoon in de normale doe het zelf zaak verkrijgbaar want ik zat al naar muismatten te gluren Heel netjes weer en je rolt bijna in de afwikkelfase
lekker een stuitje bie de kachel en dan bin jij zo wee beter oh
Citaat van: Border op 25 januari 2009, 11:16:39lekker een stuitje bie de kachel en dan bin jij zo wee beter oh Een bak kolen der ekstra op en ik binne wéé 't mannetje
Citaat van: TheMechanic op 25 januari 2009, 15:14:19Citaat van: Border op 25 januari 2009, 11:16:39lekker een stuitje bie de kachel en dan bin jij zo wee beter oh Een bak kolen der ekstra op en ik binne wéé 't mannetjeIk zou maar antraciet nemen Joop geeft meer calorische warmte
Of den elektrieken deken Joop beterschap
ach joop een oventje in een crematorium komt nooit boven de 350 celcius.
Mooi om te zien dat je je inderdaad met de afrondende details bezig lijkt te gaan houden! Wel een werk, alles bij elkaar. Erg netjes weer! Dat moosrubber: waarom heb je geen zelfklevend genomen? (gewoon interesse)
Toch weer lekker bezig geweest
Aangezien ik met m'n XS project ook net met een oliekoeler bezig was heb ik met interesse het stukje daarover gelezen. Natuurlijk niet alleen dat gedeelte, uiteraard volg ik het hele onderwerp, vind het schitterend.Voor wat betreft "full flow" of "thermosyphon flow" door de koeler heb ik een tip. Ik heb nog een tussenring voor een Yamaha (XS1100 in dit geval) liggen en die heb ik eens bestudeerd. Daar zit een veerbelast klepje in, wordt de druk te hoog dan gaat dat open en gaat de olie -gedeeltelijk- "over de bypass". Ik denk dat dat de enige juiste manier is. Ingevoegd een foto van de constructie, als je over een draaibank en een kolomboormachine beschikt is zoiets best zelf te fabriceren. Als het nodig is wil het wel uitlenen om zoiets voor een Honda "na te apen".Veel succes, groeten Wim.
Gestart door The Mechanic « 1 2 ... 13 14 » De Garage - Onze Motoren