* Kies jouw thema



Forumstandaard

Permanently

Auteur Topic: [Motorfreak] Honda CX500 1978.  (gelezen 29252 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline MotorFreak

  • Hosternokke!
  • The King Of ZMVC
  • *****
  • Berichten: 12456
  • Geslacht: Man
    • Zeeuwse Motor Vrienden Club
Re: Honda CX500 1978.
« Reactie #100 Gepost op: 02 september 2008, 23:41:50 »
Geloof het of niet maar ik zat alweer aan een vette[r] kuip te denken vandaag, eens een winter uit de wind zitten, niet gelijk zeikende nat in de regen en voor Elefantentreffen zeker ook niet verkeerd, aan de andere kant nu is die al zo lomp en dan helemaal en ziet er toch niet uit eigenlijk maar twijfel wel eigenlijk, een beetje luxe is oke maar de stap naar een blik wordt zo kleiner en dat wil ik ook voorkomen, stel dat het bevalt dat uit de wind zitten enz  :|
The most dangerous part of the motorcycle is the nut that connects the handelbars to the seat"

Offline Allroadtoad

  • 2nd King Of ZMVC
  • ****
  • Berichten: 3042
  • Geslacht: Man
Re: Honda CX500 1978.
« Reactie #101 Gepost op: 02 september 2008, 23:58:23 »
Ja, heb ik ook gehad, zo`n Vetter Windjammer kuip. Het stuurt voor geen meter maar je zit wel luxe uit de winid. Hopelijk vindt je er 1 met een strakke ruit.
Allroadtoad

Ervaring is een aaneenschakeling van fouten...

2012 VFR1200XDC Crosstourer

Offline MotorFreak

  • Hosternokke!
  • The King Of ZMVC
  • *****
  • Berichten: 12456
  • Geslacht: Man
    • Zeeuwse Motor Vrienden Club
Re: Honda CX500 1978.
« Reactie #102 Gepost op: 02 november 2008, 14:44:36 »
Er worden de laatste tijd knopen doorgehakt..............deze nog steeds goed rijdende CX500 mag weg  8)

4 weken stil gestaan, moest ff iets doorstarten maar sloeg weer keurig aan en liep gelijk weer prima, geen rare geluiden uit het blok en dus kan deze zo weg voor een opvolger.............een 4 cilinder in lijn waarschijnlijk  :070:

Mocht iemand intesse hebben meld het even  :034:
The most dangerous part of the motorcycle is the nut that connects the handelbars to the seat"

Offline MotorFreak

  • Hosternokke!
  • The King Of ZMVC
  • *****
  • Berichten: 12456
  • Geslacht: Man
    • Zeeuwse Motor Vrienden Club
Re: Honda CX500 1978.
« Reactie #103 Gepost op: 07 november 2008, 23:27:16 »
Oke de CX500 gaat er definitief uit en kan zeker nog heel heleboel kilometers mee, ik twijfel om het zo weg te doen zonder beurt en andere banden of geheel verkopen met grote beurt en goede banden..................mocht er iemand intresse hebben kunnen we het er best eens over hebben, ik heb hem behoorlijk goed gebruikt en dat zie je ook aan de gebruikerssporen maar het is een prima pekelfiets  :054:

Groot pluspunt blijft de nieuwe buddy  :071:
The most dangerous part of the motorcycle is the nut that connects the handelbars to the seat"

Offline MotorFreak

  • Hosternokke!
  • The King Of ZMVC
  • *****
  • Berichten: 12456
  • Geslacht: Man
    • Zeeuwse Motor Vrienden Club
Re: Honda CX500 1978.
« Reactie #104 Gepost op: 15 november 2008, 11:41:06 »
Wees eerlijk ziet er toch weer verkoopbaar uit, blok klinkt prima zelfs zonder vreemde bijgeluiden, starten en kilometers maken  :022:

[attachment deleted by admin]
The most dangerous part of the motorcycle is the nut that connects the handelbars to the seat"

Offline RedRunner

  • 4th King Of ZMVC
  • **
  • Berichten: 2372
  • Geslacht: Vrouw
Re: Honda CX500 1978.
« Reactie #105 Gepost op: 15 november 2008, 12:31:14 »
Super, super, super!  :024:
Honda CB 500 '98, Suzuki DR 350 SE '96, Honda NC 750X DCT

Offline Sabre-Zeeuw

  • 4th King Of ZMVC
  • **
  • Berichten: 2220
  • Geslacht: Man
Re: Honda CX500 1978.
« Reactie #106 Gepost op: 15 november 2008, 14:27:04 »
normaal, normaal, normaal  :051:
Dkw 125 RT (1953)   Honda VFR 800i Harley-Davidson Electra-Glide Sport `90  met 287.000KM!!!!

I

Offline Border

  • 5th King Of ZMVC
  • *
  • Berichten: 1819
  • Geslacht: Vrouw
  • bietunakkunaje
    • www.siereveld.eu
Re: Honda CX500 1978.
« Reactie #107 Gepost op: 15 november 2008, 14:29:57 »
netjes  :021:
SP1 en SP2

Hroeten uut de polder

kleintje

  • Gast
Re: Honda CX500 1978.
« Reactie #108 Gepost op: 16 november 2008, 09:28:52 »
zeer mooie betrouwbaar gemartelde onverslijtbare stuk geschiedenis  :093:

Offline CBRenee

  • Streetfighter's Rule !
  • Ras ZMVCer
  • ****
  • Berichten: 681
  • Geslacht: Man
  • !!!!!! Hoppa !!!!!!
Re: Honda CX500 1978.
« Reactie #109 Gepost op: 16 november 2008, 09:42:28 »
Ziet er zeker goed uit Freak, als nagaat dat je em ook als pekelfiets hebt gebruikt. Er worden er genoeg aangeboden die er heel wat slechter uit zien. :036:
Honda CB1100RR StreetFighter,  Oldskool Suzuki GSXR 884 BBK Fighter,  Goldwing GL1500 Aspencade

Offline MotorFreak

  • Hosternokke!
  • The King Of ZMVC
  • *****
  • Berichten: 12456
  • Geslacht: Man
    • Zeeuwse Motor Vrienden Club
Re: Honda CX500 1978.
« Reactie #110 Gepost op: 16 november 2008, 11:30:24 »
Dat is een kwestie van de juiste bescherming en ik heb hem zelfs met dik pekel erop vaak een maand niet gewassen, uiteraard laat het altijd sporen na maar met een beetje werk voorkom je dat behoorlijk, soms zag de CX500 er zo uit in de winter, enja dat is er pekel  :+

Oja ik vervang vaak voor de winter goede nette dempers voor slecht uitziende want die zijn vaak niet meer te redden na 1 winter pekel  :007:

[attachment deleted by admin]
The most dangerous part of the motorcycle is the nut that connects the handelbars to the seat"

Offline Motormuis

  • honda crf 1100 dct.
  • 2nd King Of ZMVC
  • ****
  • Berichten: 3496
  • Geslacht: Man
  • De politie uw vriend.... niet de mijne.....
Re: Honda CX500 1978.
« Reactie #111 Gepost op: 16 november 2008, 11:45:13 »
en waar bescherm jij je fiets mee dan?

mijne word ook niet zo vaak gewassen hoor
Veni , Vidi , vagina ..... Ik kwam , Ik zag en het was kut....

hey gast Word tijd dat we weer gaan vlammen..

Offline MotorFreak

  • Hosternokke!
  • The King Of ZMVC
  • *****
  • Berichten: 12456
  • Geslacht: Man
    • Zeeuwse Motor Vrienden Club
Re: Honda CX500 1978.
« Reactie #112 Gepost op: 16 november 2008, 12:22:27 »
Zodra de motor droog is sluit ik veel elektra, achter de kapjes en onder de tank in met silicone, metalen delen smeer ik licht in met vet op de blokdelen na...................als je nu de CX merke je dat die zo glad als een paling is door de vettigheid..................voordeel je wast het er snel weer af  :054:
The most dangerous part of the motorcycle is the nut that connects the handelbars to the seat"

Offline Paulusssttt

  • 2nd King Of ZMVC
  • ****
  • Berichten: 3347
  • Geslacht: Man
  • Beterweter
Re: Honda CX500 1978.
« Reactie #113 Gepost op: 21 november 2008, 13:51:50 »
Is nog steeds niet verkocht toch..??  :042:
Ik heb over alles een mening. Meestal meerdere...

Suzuki VZ-800 Marauder 1998, Honda CBF600 SA5, Honda CB650Z 1982, Honda CBR954RR FireBlade 2002, Honda CB400F super sport café 1977, Sachs Saxonette Luxus 2001.

kleintje

  • Gast
Re: Honda CX500 1978.
« Reactie #114 Gepost op: 21 november 2008, 13:54:42 »
is een andere ? denk ik    :042:

Offline Paulusssttt

  • 2nd King Of ZMVC
  • ****
  • Berichten: 3347
  • Geslacht: Man
  • Beterweter
Re: Honda CX500 1978.
« Reactie #115 Gepost op: 21 november 2008, 14:12:38 »
is een andere ? denk ik    :042:

Nee hoor is deze...
Ik heb over alles een mening. Meestal meerdere...

Suzuki VZ-800 Marauder 1998, Honda CBF600 SA5, Honda CB650Z 1982, Honda CBR954RR FireBlade 2002, Honda CB400F super sport café 1977, Sachs Saxonette Luxus 2001.

Offline MotorFreak

  • Hosternokke!
  • The King Of ZMVC
  • *****
  • Berichten: 12456
  • Geslacht: Man
    • Zeeuwse Motor Vrienden Club
Re: Honda CX500 1978.
« Reactie #116 Gepost op: 21 november 2008, 18:52:56 »
 :037: Klopt ik heb maar 1 orginele CX500 en dat is deze maar de foto's waren bedoeld om te laten zien dat poesten echt helpt, nee nog niet verkocht want ik zak niet gelijk veel met de prijs van 500 euro, wel biedingen gehad maar nog niet voldoende hoogte van het bedrag en dus ga ik hem volgende week maar weer uitlaten................of toch met de Mz naar het werk als de Nighthawk verbeterd gaat worden  8)
The most dangerous part of the motorcycle is the nut that connects the handelbars to the seat"

Offline Paulusssttt

  • 2nd King Of ZMVC
  • ****
  • Berichten: 3347
  • Geslacht: Man
  • Beterweter
Re: Honda CX500 1978.
« Reactie #117 Gepost op: 21 november 2008, 19:03:05 »
Dus nog steeds te huur zo halverwege februari 2009....??   :018:
Ik heb over alles een mening. Meestal meerdere...

Suzuki VZ-800 Marauder 1998, Honda CBF600 SA5, Honda CB650Z 1982, Honda CBR954RR FireBlade 2002, Honda CB400F super sport café 1977, Sachs Saxonette Luxus 2001.

Offline Muutje

  • Ras ZMVCer
  • ****
  • Berichten: 601
  • Geslacht: Vrouw
Re: Honda CX500 1978.
« Reactie #118 Gepost op: 21 november 2008, 19:06:37 »
Oooohhhhh "Ik kan natuurlijk ook op jouw motor naar het Elefantentreffen gaan...." hoor ik naast me.
Zeg MF, we moeten even gaan onderhandelen op welke hoogte die huurprijs voor beiden komt te liggen hoor!  :037:

Offline MotorFreak

  • Hosternokke!
  • The King Of ZMVC
  • *****
  • Berichten: 12456
  • Geslacht: Man
    • Zeeuwse Motor Vrienden Club
Re: Honda CX500 1978.
« Reactie #119 Gepost op: 21 november 2008, 19:17:33 »
Tsja als ik de centen niet gelijk kon gebruiken maakte het me niks uit, wie weet is hij er dan nog maar dan zijn er meer kapers op de kust...................met alle plezier leen ik hem uit voor zoiets en dat hebben we dan ook al meer gedaan voor MMuis  :054:
The most dangerous part of the motorcycle is the nut that connects the handelbars to the seat"

 

Related Topics

  Onderwerp / Gestart door Reacties Laatste bericht
51 Reacties
11818 Gelezen
Laatste bericht 11 januari 2008, 20:07:23
door MotorFreak
36 Reacties
10993 Gelezen
Laatste bericht 21 januari 2009, 23:22:18
door MotorFreak
829 Reacties
140835 Gelezen
Laatste bericht 16 januari 2014, 00:51:05
door Jack
462 Reacties
79919 Gelezen
Laatste bericht 19 maart 2015, 16:07:43
door Nantastic
54 Reacties
8519 Gelezen
Laatste bericht 27 februari 2012, 19:17:15
door MotorFreak