Anyway..
Gisteravond even met de Gixxer bij Motorfreak langsgeweest.... met een reden... ik heb met een hoop dingen ervaring, en alles wat mechanisch of elektrisch is heb ik wel een keer zelf gedaan... maar met remvloeistoffen heb ik weinig ervaring.... dus jah....hij ís nou eenmaal "de remmendokter" ....
( jah toen stonden er ineens 3 SuperSports in de garage
)
ik had het gevoel dat er met mn remmetjes iets niet in orde was.. bij bijvoorbeeld 100 km/h het aanleggen en doorknijpen van de remmen veroorzaakten behoorlijk wat irritante trillingen...
mn remschijven al een keer van dichtbij bekeken, die waren 100% zeker NIET krom, mn remklauwen had ik laatst al schoongemaakt, dus ging ik toch aan de remvloeistof denken....
was ook niet voor zn tijd dat die eens ververst werd....
dat is iig wat betreft de ververste olie...
toen nog even ontluchten:
tis toch geweldig met zulk materiaal!!
een hele tijd geen bellen gezien, totdat.....
( oftie nou uit de daadwerkelijke remleiding komt ofniet, nu istie er iig uit.... )
reservoir nog even afvullen terwijl ria het vacuumrubber afdroogde, en de gixxer was er weer klaar voor!
de trillingen zijn iig voor het overgrote gedeeltje weg... bij echt flink doorknijpen voel je het nog wel, maar daar geef ik tot nu toe de schuld aan die rubberen remleidinkjes die er fabrieks-af al opzaten... en die zetten uit... niet echt geweldig voor het rem-gevoel....
maar al met al, freak en sunny, bedankt voor de goeie hulp, weer wat geleerd!!