euro 5 blijkt elke cilinder zijn eigen lambda sensor te hebben.
Gelijk de reden dat er erg weinig tot niets nieuw geleverd wordt.
met een oude kymco 300 i uit 2011 gereden.
best een groot ding
erg makkelijk om mee te rijden,een tijdje mee uitgeprobeerd.
start stop en wendbaar lol leuk ding
299 cc iets van 29 pk
scheelt erg veel in gewicht in vergelijk met de bmw
was daar mee er naar toe gereden.
zithouding lekker comfortabel
wendbaar op lage snelheid
snelheid loop vlotter op dan je verwacht
zeker bij de verkeerslichten weg snel en erg geleidelijk.
in de opbergruimte kan 1 integraal helm ,of 2 pot helmpjes.
op een kort stuk vanuit stilstand naar 100 best vlot
tussen een paar andere motor rijders (bmw gs en rt ) een stukje 80 weg en rotonde,s mee gereden.
erg makkelijk bij te houden ,of erg vlot op uit te lopen
eigenlijk de verbazing dat met dit vermogen in combi met een variomatic dit er uit komt.
van 100 naar 140 + loopt best lekker op.
en met de hogere snelheid erg stabiel....
iets van met dit kun je erg veel lol hebben.
helling op zelfde vlot en makkelijk.
vreemde is dat met 2 grote personen alles net zo snel opgang komt.
Leuke bijkomstigheid verbruik van 1op29 makkelijk haalbaar.
Met de huidige prijzen al leuk
en de toekomstige hopelijk niet zo iets als met de shag prijzen.
goed te doen.
toekomstige milieu zone,s makkelijk te doen.
had zoiets van leuk ding pak maar in.....
en t.ja mis ik een koppeling...niet dus
schakelen en overgangs wisselingen ook liever kwijt dan aanwezig..top
met wat te optimistisch rijden op een schakel motor ,heb je ook geen last meer van
lekker ontspannen iets van erg makkelijk luxe rijden.
weet niet wat het met dct is maar die dingen zijn een fors stuk duurder.
en gebruikt nog flink aan de prijs
gaan de koppelingen tot 120000>150000 km mee
en de hydraulische koppeling gaat ook regelmatig stuk.
dan is de vario maat het goedkoopste waar ik naar op zoek ben
een nieuwe maxi scooter is ook niet meer goedkoop ,maar wel lekker betrouwbaar.
makkelijk de helm op te bergen
voor de 2e helm een topkoffer nodig.
zodat als je ergens stopt voor een terras bijvoorbeeld
je niet meer met je spullen en ergernis waar dit kwijt te raken wordt geconfronteerd.
Vandaar als je met pijn in je handen een koppeling moet bedienen.
je al jaren de motor maar in de schuur laat staan.
nu wachten tot er een voge sr4 binnen komt.
Er was er een besteld voor een ander,kijken wat dit wordt.
en dan beslissing nemen.
Mocht er iemand interesse in de bmw hebben, mag weg voor een 2200 euro