* Kies jouw thema

Forumstandaard

Permanently

Auteur Topic: [MotorFreak] Benny de caferacert!  (gelezen 70843 keer)

Offline V-Strom Pierrio

• 4th King Of ZMVC
  • **
  • Geslacht: Man
  • I'll see you on the dark side of the moon
Re: Benny de caferacert!
« Reactie #120 Gepost op: 15 december 2008, 14:01:56 »
Mooi verhaaltje weer Louis :039:

Is there anybody out there

kleintje

• Gast
« Reactie #121 Gepost op: 15 december 2008, 14:33:21 »

mrx506

• Gast
« Reactie #122 Gepost op: 15 december 2008, 15:03:56 »
hahaha  :050:

Hoe kom je erop om met 160 even het vizier open te zetten whaha  :037: 

kleintje

• Gast
« Reactie #123 Gepost op: 15 december 2008, 15:16:23 »
hahaha  :050:

Hoe kom je erop om met 160 even het vizier open te zetten whaha  :037: 

kijken of ie kiespijn kreeg  :050:

Offline MotorFreak

• Hosternokke!
  • The King Of ZMVC
    • Zeeuwse Motor Vrienden Club
« Reactie #124 Gepost op: 15 december 2008, 15:28:44 »
 :037: Kiespijn is verleden tijd gelukkig..............en tsja hoe kom je erop, geen idee ik haal wel eens meer stunten uit onderweg  :048:
The most dangerous part of the motorcycle is the nut that connects the handelbars to the seat"

Offline Paulusssttt

• 2nd King Of ZMVC
  • Beterweter
« Reactie #125 Gepost op: 15 december 2008, 20:52:41 »
Mooi..!!  :039:

Jij hebt gedaan waar ik vandaag in mijn blik over zat te denken, op weg naar mijn 10 Polen in Reimerswaal.. Heerlijk een rondje nu het weer nog droog is.. Helaas.. Ik had geen tijd..

Gelukkig gaat het hier ook nog wel eens over motorrijden...   ;)
Ik heb over alles een mening. Meestal meerdere...

Suzuki VZ-800 Marauder 1998, Honda CBF600 SA5, Honda CB650Z 1982, Honda CBR954RR FireBlade 2002, Honda CB400F super sport café 1977, Sachs Saxonette Luxus 2001.

Offline The Mechanic

• The King Of ZMVC
  • Schiet vier, spie assie !!!
« Reactie #126 Gepost op: 16 december 2008, 18:58:43 »
Weer een prachtig verhaal Freak  :007: Maaruh.....toch geen kouw op je twaalfvingerige darm overgehouden van die inwaai oefeningen hoop ik. Zou overigens wel weer het voordeel hebben dat je nu grote kans op straalaandrijving zou hebben.  :070:

Offline MotorFreak

• Hosternokke!
  • The King Of ZMVC
« Reactie #127 Gepost op: 16 december 2008, 19:10:21 »
Alleen wat koude vingers Joop.............op de een of andere manier lijken mijn handschoenen na anderhalf jaar alweer te minderen in kwaliteit maar de ouderdom van mijzelf kan ook opspelen  :018:

Vanmorgen starte benny niet gelijk.............zo zie je maar elke dag rijden is het beste, daarna ging het weer als vanouds  :079:
The most dangerous part of the motorcycle is the nut that connects the handelbars to the seat"

Offline Shakey

• Newbie
  • *
  • Up she goes
« Reactie #128 Gepost op: 16 december 2008, 20:49:17 »
We schrijven vroeg in de morgen waarbij de mist nog uit de sloten over de wegen trekt en de rust nog over het dorp heerst................Benny ziet al vroeg het daglicht en met een schorre keel komt benny weer tot leven tot groot ongenoegen van het dorp, luidkeels komt benny tot leven en na een aantal kilometers kan de gazzzzzzhendel tot aan de stuit worden gedraaid  :075: Na een leuke ronde toch echt tijd om binnen te stappen bij de tandtechnikus en die had al gehoord dat meneer v/d Broeke keurig op tijd was en moest wel even weten met wat voor iets ik nu weer aangekomen was...........een blik door het raam deed de beste tandtechnikus even de wenkbrauwen fronzen en kijkend tegen een kabelboom die niet verbonden zit vroeg hij zich hardop af hoe ik het gehaald had  :070: Is dit echt een motor.............hoe kun je daar nu goed op zitten en dat geluid word je daar xelf niet knetter van  :043: Nee dit is benny...............benny? Ja benny en loud pipes saves lives................het gesprek ging alweer snel over een gebit wat de laatste keer niet goed opgevuld was en hij zag meteen waar het niet goed zat..............je zal wel geklappertand hebben met die ,,motor''  :037: op mijn antwoord dat dat nog altijd beter is dan geklappertrild op 1 of andere sjoppert had hij geen weerwoord  :018: Al snel stond ik weer buiten zonder gebit want ja het moet een dag in behandeling om goed passend weer terug in de mond te keren......hoop ik.............en hij.

Pak weer goed dicht, helm op en al snel viel me op wat een ruimte ik weer in de helm had, soduju zonder tanden past de helm van geen kant maar oke niemand die het ziet, wederom luidkeels komt benny tot leven, de rug gekromd, de neus op de enkele teller, de wind van achteren en met vuurspuwende dempers weer richting huis, uiteraard even een extra ronde want het is droog en zo vaak heb ik niet de kans om doordeweeks ff een ronde te rijden op een motor, het vizier op een kiertje en ineens schoot er iets door de kop wat ik toch eens moest proberen  :+ zo tegen de 160 in het uur het vizier eens opengedaan en de mond vol open  :084: , geweldig wat een spanwijdte je lippen dan wel niet kunnen aannemen, de gekste bekken werden getrokken en de tegemoet komende blikken-bestuurders keken toch wel wat vreemd op maar dit zou eventueel ook kunnen komen doordat ik op de tank had plaatsgenomen ipv op het zitje, graag had ik dit zelf ook eens gezien en door de spiegels zie je nu eenmaal niet alles. Weer terug in de juiste positie waarbij de buik de tank en benzine nog even wat meer opwarmt ging het weer goed met de snelheid, langs de Oosterschelde gereden en over de onverharde [grind af en toe] paden langs de inlagen van Noord-Beveland.................geweldig hoeveel vogels en dan niet tevoorschijn komen uit de slootkanten en inlagen, benny zou een must zijn voor alle vogelaars zodat ze dan niet uren hoeven te wachten tot de vogels eens tevoorschijn komen  :029: Niet ver van Wissenkerke een paard en ruiter op de weg dus het dodemansknopje en de gazzzzzzhendel maar even met rust gelaten en stapvoets gepaseerd waarbij de ruiter nog een vriendelijke duim de lucht in stak en het paard leek wel even een bedank-knikje te geven...............graag gedaan maar ik moest en zou toch nog wel even de dempers laten luiden zo richting Kamperland............zo gezegd zo gedaan en ter hoogte van de Roompot werden de dempers even vol gegoten met benzine en de dodemansknop weer op on gezet.................wat een feest en de dempers hebben nu zeker weten niks geen binnenpijpen meer....................een stel verderop wat bezig wat met nordicwandeling of weet ik veel hoe dat heet stonden raar naar hun hoofd te wijzen, wees blij dat ik het nu niet deed dacht ik nog. Op de Goudplaat is benny ietwat gevoelig voor de talloze hobbeltjes en oneffenheden in het asfalt, onderweg nog wel lange zwarte strepen gespot waarschijnlijk afkomstig van een orange ZXR750  :048: , na de laatste linkerbocht waarbij het groen bijna door de broek gierde en het pak eigenlijk eens nodig moest worden uitgespoten kwam Geersdijk alweer in zicht.................heerlijk zo een doordeweekse maandag en wat tijd vrij......zou ik eens vaker moeten doen  :039:

Benny staat weer onder de lader voor alweer een nieuw avontuur van freak  :026:

\louis, je hebt echt je roeping gemist!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :039: :036:
Shakey burnes them all!

Offline MotorFreak

• Hosternokke!
  • The King Of ZMVC
« Reactie #129 Gepost op: 16 december 2008, 21:15:55 »
Inderdaad ik werk nog steeds bij meeuwse terwijl ik al jaren een eigen motorzaak zou moeten hebben  :+

Spot je me nog wel eens in de morgen Shakey  :018:

kleintje

• Gast
« Reactie #130 Gepost op: 16 december 2008, 21:35:51 »
Inderdaad ik werk nog steeds bij meeuwse terwijl ik al jaren een eigen motorzaak zou moeten hebben  :+

wat let je doen louis doen je helpen en je koffie opzuipen doen we toch wel    :093:

Offline Stealth

• Modder-eter
  • 2nd King Of ZMVC
« Reactie #131 Gepost op: 16 december 2008, 21:41:59 »

wat let je doen louis doen je helpen en je koffie opzuipen doen we toch wel    :093:

Precies en ik heb nog een GS die nagekeken moet worden en wij krijgen natuurlijk ZMVC-korting :007:
Straight to your face with the truth!

kleintje

• Gast
« Reactie #132 Gepost op: 16 december 2008, 21:44:34 »

Precies en ik heb nog een GS die nagekeken moet worden en wij krijgen natuurlijk ZMVC-korting :007:
precies de hern freak's koffie kortings kaart    :056:

Offline Shakey

• Newbie
  • *
  • Up she goes
« Reactie #133 Gepost op: 18 december 2008, 09:47:45 »

Haha, nee, ben meestal veel vroeger. Maar zag (lees HOORDE) je gisteren of eergisteren wel rond 5 uur met Benny...tering wat een herrie en je spoot lekker weg bij het verkeerslicht Goes!

:039:
Shakey burnes them all!

Offline Stealth

• Modder-eter
  • 2nd King Of ZMVC
« Reactie #134 Gepost op: 18 december 2008, 16:09:42 »

Bij een volle koffie-stempel kaart (stuk of 6 ofzo) een gratis onderhoudsbeurt :054:

Offline Sabre-Zeeuw

• 4th King Of ZMVC
  • **
« Reactie #135 Gepost op: 18 december 2008, 22:03:50 »
5 beurten halen en maar 3 betalen :054:
Dkw 125 RT (1953)   Honda VFR 800i Harley-Davidson Electra-Glide Sport `90  met 287.000KM!!!!

I

kleintje

• Gast
« Reactie #136 Gepost op: 18 december 2008, 22:09:16 »

Bij een volle koffie-stempel kaart (stuk of 6 ofzo) een gratis onderhoudsbeurt :054:

van sunny ?  :093:   :056:

Offline MotorFreak

• Hosternokke!
  • The King Of ZMVC
« Reactie #137 Gepost op: 19 december 2008, 19:36:43 »
Nou tsja soms zit het mee, soms zit het tegen en het is al lang geleden maar vanavond was het een feit  :017:

Pech met Benny  :106:

Vanochtend als ondertussen vanouds met benny richting het werk en onder viel het me al op dat de koplamp af en toe dienst weigerde............oke benny zit helemaal onder de pekel en de bedrading is niet helemaal netjes maar tot nu toe [2 weken] niks aan de hand en tot op heden motorisch nog niks aan het handje. Druk op het werl, laatste puntjes op de I voor het nieuwe jaar en dus geen tijd om er ff naar te kijken, tegen de tijd dat het tijd was om richting Verstuuver te rijden viel het me op dat de optimate3 rood licht aangaf, shit das niet goed maar oke goede moed en ik was al aan de late kant...............benny met wat sputteren aan de praat gekregen wat al ongewoon is en richting de Bp gereden om de tank weer eens te vullen an bijna een week rijden, onderweg viel wederom de koplamp uit en zelfs de motor viel nog even uit notabene in een bochtje over de spoorlijn  :046: Iedereen haast dus toeteren en ik maar oppassen niet voor de sokken gereden te worden, benny weer aan de praat en tanken, een ferme tik tegen de koplamp en alles was weer aanwezig maar daar zit bijna niks geen bedrading in dus vond het al vreemd...............tanken en op weg naar de snelweg, nog niet op de snelweg aangekomen en weer alles uit, fuck das donker en wat rijden blikken dan toch hard voorbij..............besloten om maar terug te keren en via de berm een oversteek maken richting Goes, ging prima maar levensgevaarlijk zo in het donker  :032: Ter hoogte van MP Goes kom ik een politie tegen en jawel die keren direkt om, ik reed zonder licht maar de motor deed het, als een haas via een bermpje en achterlangs bedrijfsgebouwen me eigen schuil gehouden voor de politie en duurde even eer die uitgezocht worden, maar even laten weten aan Verstuuver dat ik het niet ging redden, beetje gekloot met bedrading en alles weer naar wens, ondertussen vreselijk warm in het motorpak maar oke  :016: Omdat alles het deed gekozen om via de slopelclub de spoorlijn weer over te rijden en toen ging het weer mis, ter hoogte volgende rotonde voor Tiendenplein niks geen licht, geen draaidend blok en maar weer de berm opgezocht waarbij de spatborden ondertussen volliepen met bagger en steentjes...............uiteindelijk via een ventweg onderlangs de huizen weer langs de slopelclub richting mijn werk gereden, daar nog wat gezocht naar de oorzaak [werkt heerlijk bij goed licht  :012: ] maar benny heeft gewonnen................het grote bedrijfsblik staat inmiddels voor de deur en dat is zwaar klote zeker aangezien ik van het weekeind eens een lekker stuk wilde gaan rijden, balen maar heelhuis terug en boetevrij, de kentekenplaat hebben ze nooit kunnen lezen en benny staat er voorlopig goed, een slecht begin van het weekeind maar ook deels aan mijzelf te danken want echt heel betrouwbaar is benny natuurlijk niet op deze manier, het is al jaren geleden dat ik pech had tijdens woon-werk verkeer [XL600 vet verzopen en slechte bougie].....................hoofd omhoog, schouders recht en hopen dat van het weekeind de XS rijbaar is  :039:

kleintje

• Gast
« Reactie #138 Gepost op: 19 december 2008, 20:08:03 »
we hebben het er gisteren over gehad en waarschijnlek wou benny vrij met de kerst mocht ik een handje toe moeten stekken geef even een seintje halen we hem even na je thuis  :054:

Offline Stealth

• Modder-eter
  • 2nd King Of ZMVC
« Reactie #139 Gepost op: 19 december 2008, 20:26:37 »
Mooi klote Freak! Maar benny heeft gewoon weer wat sleutelaandacht van je nodig ipv een paar tikken op z'n snuit ;)

Succes ermee!