* Kies jouw thema



Forumstandaard

Permanently

Auteur Topic: [MotorFreak] Benny de caferacert!  (gelezen 66159 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline Triple Arne

  • Huge ZMVC Fan
  • ***
  • Berichten: 380
  • Geslacht: Man
  • BRLTK
Re: Benny de caferacert!
« Reactie #140 Gepost op: 19 december 2008, 21:55:40 »
We waren al een beetje ingelicht, knopje ligt nog steeds op de XS te wachten.
Het zal wel een kleinigheidje zijn, maar je kan soms lang zoeken naar dergelijke problemen. Benny gaat dit toch niet winnen zeker? :040:
XS900E       XS750F       RE Interceptor

kleintje

  • Gast
Re: Benny de caferacert!
« Reactie #141 Gepost op: 19 december 2008, 22:12:17 »
benny winnen hoogstens een lang weekend en dan heeft hern freak hem weer onder controle (hoop ik voor hem) 

 :026:   :093:

Offline MotorFreak

  • Hosternokke!
  • The King Of ZMVC
  • *****
  • Berichten: 12456
  • Geslacht: Man
    • Zeeuwse Motor Vrienden Club
Re: Benny de caferacert!
« Reactie #142 Gepost op: 19 december 2008, 23:22:33 »
Gekker is dat ik geen pekelfiets heb die goed rijbaar is............maar komt wel goed, hij geeft niet zomaar op  ;(
The most dangerous part of the motorcycle is the nut that connects the handelbars to the seat"

Offline Paulusssttt

  • 2nd King Of ZMVC
  • ****
  • Berichten: 3347
  • Geslacht: Man
  • Beterweter
Re: Benny de caferacert!
« Reactie #143 Gepost op: 19 december 2008, 23:50:42 »
Jemig...  :o Is Benny een neefje van Herby..??

Eén troost, vraag me af of het wel rondrijweer wordt dit weekend..  :042:
Ik heb over alles een mening. Meestal meerdere...

Suzuki VZ-800 Marauder 1998, Honda CBF600 SA5, Honda CB650Z 1982, Honda CBR954RR FireBlade 2002, Honda CB400F super sport café 1977, Sachs Saxonette Luxus 2001.

Offline MotorFreak

  • Hosternokke!
  • The King Of ZMVC
  • *****
  • Berichten: 12456
  • Geslacht: Man
    • Zeeuwse Motor Vrienden Club
Re: Benny de caferacert!
« Reactie #144 Gepost op: 20 december 2008, 01:49:57 »
Rijweertje..................zeker weten  ;)
The most dangerous part of the motorcycle is the nut that connects the handelbars to the seat"

kleintje

  • Gast
Re: Benny de caferacert!
« Reactie #145 Gepost op: 20 december 2008, 09:04:39 »
Jemig...  :o Is Benny een neefje van Herby..??

Eén troost, vraag me af of het wel rondrijweer wordt dit weekend..  :042:

een volle broer denk ik heeft in iedere geval meer karakter  :034:  :070:

Offline Shakey

  • Newbie
  • *
  • Berichten: 41
  • Geslacht: Man
  • Up she goes
Re: Benny de caferacert!
« Reactie #146 Gepost op: 20 december 2008, 10:40:36 »
Nou tsja soms zit het mee, soms zit het tegen en het is al lang geleden maar vanavond was het een feit  :017:


Pech met Benny  :106:

Vanochtend als ondertussen vanouds met benny richting het werk en onder viel het me al op dat de koplamp af en toe dienst weigerde............oke benny zit helemaal onder de pekel en de bedrading is niet helemaal netjes maar tot nu toe [2 weken] niks aan de hand en tot op heden motorisch nog niks aan het handje. Druk op het werl, laatste puntjes op de I voor het nieuwe jaar en dus geen tijd om er ff naar te kijken, tegen de tijd dat het tijd was om richting Verstuuver te rijden viel het me op dat de optimate3 rood licht aangaf, shit das niet goed maar oke goede moed en ik was al aan de late kant...............benny met wat sputteren aan de praat gekregen wat al ongewoon is en richting de Bp gereden om de tank weer eens te vullen an bijna een week rijden, onderweg viel wederom de koplamp uit en zelfs de motor viel nog even uit notabene in een bochtje over de spoorlijn  :046: Iedereen haast dus toeteren en ik maar oppassen niet voor de sokken gereden te worden, benny weer aan de praat en tanken, een ferme tik tegen de koplamp en alles was weer aanwezig maar daar zit bijna niks geen bedrading in dus vond het al vreemd...............tanken en op weg naar de snelweg, nog niet op de snelweg aangekomen en weer alles uit, fuck das donker en wat rijden blikken dan toch hard voorbij..............besloten om maar terug te keren en via de berm een oversteek maken richting Goes, ging prima maar levensgevaarlijk zo in het donker  :032: Ter hoogte van MP Goes kom ik een politie tegen en jawel die keren direkt om, ik reed zonder licht maar de motor deed het, als een haas via een bermpje en achterlangs bedrijfsgebouwen me eigen schuil gehouden voor de politie en duurde even eer die uitgezocht worden, maar even laten weten aan Verstuuver dat ik het niet ging redden, beetje gekloot met bedrading en alles weer naar wens, ondertussen vreselijk warm in het motorpak maar oke  :016: Omdat alles het deed gekozen om via de slopelclub de spoorlijn weer over te rijden en toen ging het weer mis, ter hoogte volgende rotonde voor Tiendenplein niks geen licht, geen draaidend blok en maar weer de berm opgezocht waarbij de spatborden ondertussen volliepen met bagger en steentjes...............uiteindelijk via een ventweg onderlangs de huizen weer langs de slopelclub richting mijn werk gereden, daar nog wat gezocht naar de oorzaak [werkt heerlijk bij goed licht  :012: ] maar benny heeft gewonnen................het grote bedrijfsblik staat inmiddels voor de deur en dat is zwaar klote zeker aangezien ik van het weekeind eens een lekker stuk wilde gaan rijden, balen maar heelhuis terug en boetevrij, de kentekenplaat hebben ze nooit kunnen lezen en benny staat er voorlopig goed, een slecht begin van het weekeind maar ook deels aan mijzelf te danken want echt heel betrouwbaar is benny natuurlijk niet op deze manier, het is al jaren geleden dat ik pech had tijdens woon-werk verkeer [XL600 vet verzopen en slechte bougie].....................hoofd omhoog, schouders recht en hopen dat van het weekeind de XS rijbaar is  :039:

 :036: :039: :021:

GE  WEL DIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Shakey burnes them all!

Offline MotorFreak

  • Hosternokke!
  • The King Of ZMVC
  • *****
  • Berichten: 12456
  • Geslacht: Man
    • Zeeuwse Motor Vrienden Club
Re: Benny de caferacert!
« Reactie #147 Gepost op: 20 december 2008, 12:27:05 »
Ik vond het minder  :+
The most dangerous part of the motorcycle is the nut that connects the handelbars to the seat"

kleintje

  • Gast
Re: Benny de caferacert!
« Reactie #148 Gepost op: 20 december 2008, 13:53:38 »
Ik vond het minder  :+


denk dat het om de beschrijving van het insident ging  :034:

Offline Motormuis

  • honda crf 1100 dct.
  • The King Of ZMVC
  • *****
  • Berichten: 3502
  • Geslacht: Man
  • De politie uw vriend.... niet de mijne.....
Re: Benny de caferacert!
« Reactie #149 Gepost op: 20 december 2008, 15:59:09 »
klote freak, als de fzr op goede bandjes stond had ik wel wat voor je kunnen doen maar heb effe geen motor over hierzo.
Veni , Vidi , vagina ..... Ik kwam , Ik zag en het was kut....

hey gast Word tijd dat we weer gaan vlammen..

Offline Sabre-Zeeuw

  • 4th King Of ZMVC
  • **
  • Berichten: 2224
  • Geslacht: Man
Re: Benny de caferacert!
« Reactie #150 Gepost op: 20 december 2008, 16:44:21 »
Ach Louis als je ECHT omhoog zit ik heb nog een DR (over ) om te gebruiken .
Dkw 125 RT (1953)   Honda VFR 800i Harley-Davidson Electra-Glide Sport `90  met 287.000KM!!!!

I

Offline MotorFreak

  • Hosternokke!
  • The King Of ZMVC
  • *****
  • Berichten: 12456
  • Geslacht: Man
    • Zeeuwse Motor Vrienden Club
Re: Benny de caferacert!
« Reactie #151 Gepost op: 20 december 2008, 17:05:38 »
Allemaal zeer tof aangeboden maar ik heb vervoer in de vorm van een grote bus en ik heb de komende week toch storingsdienst en ik flans wel een motor in elkaar voor de tijd dat ik wel kan rijden  :071:
The most dangerous part of the motorcycle is the nut that connects the handelbars to the seat"

Offline MotorFreak

  • Hosternokke!
  • The King Of ZMVC
  • *****
  • Berichten: 12456
  • Geslacht: Man
    • Zeeuwse Motor Vrienden Club
Re: Benny de caferacert!
« Reactie #152 Gepost op: 28 januari 2009, 21:13:54 »
Benny staat nog steeds op mijn werk maar ik heb zo'n beetje al mijn extra onderdelen uitgezocht en voornamelijk een zooi aan orginele bouten voor het blok compleet, ook wat extra onderdelen gevonden en dus na de 500T is Benny aan de beurt, binnenkort eens ontdoen van zijn zeer dikke pekeljas en eens kijken wat pekel na 7 weken nu doet met een motor  :007:

[attachment deleted by admin]
The most dangerous part of the motorcycle is the nut that connects the handelbars to the seat"

Offline Motormuis

  • honda crf 1100 dct.
  • The King Of ZMVC
  • *****
  • Berichten: 3502
  • Geslacht: Man
  • De politie uw vriend.... niet de mijne.....
Re: Benny de caferacert!
« Reactie #153 Gepost op: 28 januari 2009, 21:17:04 »
arme benny die heeft al wat pekel moeten vreten zeg. vorig jaar ook al
Veni , Vidi , vagina ..... Ik kwam , Ik zag en het was kut....

hey gast Word tijd dat we weer gaan vlammen..

Offline MotorFreak

  • Hosternokke!
  • The King Of ZMVC
  • *****
  • Berichten: 12456
  • Geslacht: Man
    • Zeeuwse Motor Vrienden Club
Re: Benny de caferacert!
« Reactie #154 Gepost op: 28 januari 2009, 22:37:17 »
arme benny die heeft al wat pekel moeten vreten zeg. vorig jaar ook al
Die verdient dan over een poosje een grote beurt met een nieuw hartje :054:
The most dangerous part of the motorcycle is the nut that connects the handelbars to the seat"

kleintje

  • Gast
Re: Benny de caferacert!
« Reactie #155 Gepost op: 31 januari 2009, 11:08:15 »
Benny staat nog steeds op mijn werk maar ik heb zo'n beetje al mijn extra onderdelen uitgezocht en voornamelijk een zooi aan orginele bouten voor het blok compleet, ook wat extra onderdelen gevonden en dus na de 500T is Benny aan de beurt, binnenkort eens ontdoen van zijn zeer dikke pekeljas en eens kijken wat pekel na 7 weken nu doet met een motor  :007:


conserveren  :093:

Offline MotorFreak

  • Hosternokke!
  • The King Of ZMVC
  • *****
  • Berichten: 12456
  • Geslacht: Man
    • Zeeuwse Motor Vrienden Club
Re: Benny de caferacert!
« Reactie #156 Gepost op: 09 maart 2009, 19:03:29 »
Vanavond Benny eens aan de praat zien te krijgen want hij moet nog 1 keer schitteren  :054:
The most dangerous part of the motorcycle is the nut that connects the handelbars to the seat"

Offline Paulusssttt

  • 2nd King Of ZMVC
  • ****
  • Berichten: 3347
  • Geslacht: Man
  • Beterweter
Re: Benny de caferacert!
« Reactie #157 Gepost op: 09 maart 2009, 19:09:14 »
Ik heb over alles een mening. Meestal meerdere...

Suzuki VZ-800 Marauder 1998, Honda CBF600 SA5, Honda CB650Z 1982, Honda CBR954RR FireBlade 2002, Honda CB400F super sport café 1977, Sachs Saxonette Luxus 2001.

Sunny

  • Gast
Re: Benny de caferacert!
« Reactie #158 Gepost op: 09 maart 2009, 19:42:28 »
Eindelijk het filmpje weer eens terug gezien en gelijk maar naar mezelf doorgemaild. Had er een poosje geleden nog naar zitten zoeken, helaas zonder resultaat. Thanx Paulusssttt! :054:

kleintje

  • Gast
Re: Benny de caferacert!
« Reactie #159 Gepost op: 09 maart 2009, 21:25:51 »
wat klinkt ie lief he  :+

 

Related Topics

  Onderwerp / Gestart door Reacties Laatste bericht
105 Reacties
24080 Gelezen
Laatste bericht 05 maart 2009, 20:50:51
door Racegirl
144 Reacties
29973 Gelezen
Laatste bericht 08 maart 2011, 11:28:51
door Sledge HaMMeR
113 Reacties
22890 Gelezen
Laatste bericht 04 februari 2009, 22:57:46
door kleintje
68 Reacties
18051 Gelezen
Laatste bericht 24 juni 2012, 11:11:01
door The Mechanic
30 Reacties
5593 Gelezen
Laatste bericht 09 maart 2013, 18:24:33
door Pepe