* Kies jouw thema



Forumstandaard

Permanently

Auteur Topic: [Eliminator] DR 350  (gelezen 82742 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Sunny

  • Gast
Re: De DR 350 van eliminator..
« Reactie #220 Gepost op: 14 januari 2011, 21:29:31 »
Kunt met een supersport ook off-road hoor, heb ik zelf ook 2 x gedaan (in 1 rondje op de Nürburgring...), kost je wel de helft van je leven en hartkloppingen dat je denkt dat je hart op je tank ligt, maar spannend is het in ieder geval wel! :034: :070:

Offline Rider-64

  • Volbloed ZMVCer
  • *****
  • Berichten: 1430
  • Geslacht: Man
Re: De DR 350 van eliminator..
« Reactie #221 Gepost op: 14 januari 2011, 21:33:44 »
Grind rider? :037:
Zoekende naar..

Sunny

  • Gast
Re: De DR 350 van eliminator..
« Reactie #222 Gepost op: 14 januari 2011, 22:09:33 »
Nee, zand en grastegels :+

eliminator

  • Gast
Re: De DR 350 van eliminator..
« Reactie #223 Gepost op: 15 januari 2011, 00:53:01 »
Citaat
Oké, oké! Ik zal een keer een off-road kopen, maar die kawa blijft gewoon op het asfalt 


Is hier niet anders hoor! :D

Offline MotorFreak

  • Hosternokke!
  • The King Of ZMVC
  • *****
  • Berichten: 12456
  • Geslacht: Man
    • Zeeuwse Motor Vrienden Club
Re: De DR 350 van eliminator..
« Reactie #224 Gepost op: 15 januari 2011, 12:41:47 »
En hoe beviel de DR350  ;)
The most dangerous part of the motorcycle is the nut that connects the handelbars to the seat"

eliminator

  • Gast
Re: De DR 350 van eliminator..
« Reactie #225 Gepost op: 15 januari 2011, 20:13:26 »
Het was weer even wennen! Maar dat ging snel en bevalt uitstekend! Met de nieuwe demper lijkt het nog echt op een motor ook! :054:

Verschil met de eli is dat deze veel sneller moet schakelen en dat is altijd even omschakelen voor jezelf. Maar...ook gevoeld dat een wheely met deze een stuk dichterbij komt. Nog niet omhoog gekomen, maar het scheelde volgens mij niet veel :037:

Ik hoop morgen op een rustig dagje wb agenda's van de dames hier met droog weer ; dan gaan we eens een stukkie doen! :034:

Offline MotorFreak

  • Hosternokke!
  • The King Of ZMVC
  • *****
  • Berichten: 12456
  • Geslacht: Man
    • Zeeuwse Motor Vrienden Club
Re: De DR 350 van eliminator..
« Reactie #226 Gepost op: 15 januari 2011, 20:22:20 »
We hadden de demper bij vanmiddag.................maar de gedachten niet  :+
The most dangerous part of the motorcycle is the nut that connects the handelbars to the seat"

Offline Rider-64

  • Volbloed ZMVCer
  • *****
  • Berichten: 1430
  • Geslacht: Man
Re: De DR 350 van eliminator..
« Reactie #227 Gepost op: 16 januari 2011, 13:44:50 »
Het was weer even wennen! Maar dat ging snel en bevalt uitstekend! Met de nieuwe demper lijkt het nog echt op een motor ook! :054:

Verschil met de eli is dat deze veel sneller moet schakelen en dat is altijd even omschakelen voor jezelf. Maar...ook gevoeld dat een wheely met deze een stuk dichterbij komt. Nog niet omhoog gekomen, maar het scheelde volgens mij niet veel :037:

Ik hoop morgen op een rustig dagje wb agenda's van de dames hier met droog weer ; dan gaan we eens een stukkie doen! :034:

Het weer is super vandaag, benieuwd hoe je ritje is geweest...
Zoekende naar..

eliminator

  • Gast
Re: De DR 350 van eliminator..
« Reactie #228 Gepost op: 16 januari 2011, 16:52:51 »
Ja, superweer vandaag; er kwam alleen weer vanalles tussen :/
Voortaan beter plannen in mijn eigen agenda en niet alleen rekening houden met de agenda's van anderen.. :D

Dus voortaan is mijn zondag ook een beetje heilig :p

Offline Mr. Kik

  • Ras ZMVCer
  • ****
  • Berichten: 586
  • Geslacht: Man
  • Motorisch gestoord.....
    • www.ribverhuur.nl
Re: De DR 350 van eliminator..
« Reactie #229 Gepost op: 16 januari 2011, 16:54:38 »
Verstandig ! En dan GASSSSSSSSSSSS met die DR !!!!!!!!

Komt helemaal goed !

eliminator

  • Gast
Re: De DR 350 van eliminator..
« Reactie #230 Gepost op: 19 januari 2011, 15:13:30 »
Koppelingsplaten en handboek zijn binnen! Bedankt voor de tip Freak!! :054:

Offline MotorFreak

  • Hosternokke!
  • The King Of ZMVC
  • *****
  • Berichten: 12456
  • Geslacht: Man
    • Zeeuwse Motor Vrienden Club
Re: De DR 350 van eliminator..
« Reactie #231 Gepost op: 19 januari 2011, 18:07:58 »
Kijk dat klinkt goed...............voor die centen een nieuwe set platen op voorraad is echt niet verkeerd  :039:
The most dangerous part of the motorcycle is the nut that connects the handelbars to the seat"

eliminator

  • Gast
Re: De DR 350 van eliminator..
« Reactie #232 Gepost op: 30 januari 2011, 14:35:47 »
Hier maar even verder...
Dr Freak; wat zou jouw diagnose anders nog kunnen zijn?
Toen ik bij jullie wegreed deed ie het nog prima wat dan weer vreemd is als het aan een cel zou liggen toch?; intussen niet meer mee gereden, maar wel weer een paar nachtjes vorst gehad..

eliminator

  • Gast
Re: De DR 350 van eliminator..
« Reactie #233 Gepost op: 30 januari 2011, 16:13:31 »
Accu doorgemeten; geeft keurig boven de 12 volt aan..
Hulp gekregen van mijn oude buurman; zo'n superaccu aan de motor gezet; nog niet starten!
Accu wordt nu beetje bijgeladen en dan ga ik hem toch maar terugplaatsen; contactpuntjes allemaal even glimmend gemaakt, scheelt misschien ook nog wat. (wel bijna de bol staalwol in de fik geregen...LIsan en electriciteit is geen goede combi!!)

Nu kijken naar de bougie; geen sleutels hier voorradig, maar buurman is nu aan het zoeken; die man heeft werkelijk vanalles!! :054:

Offline MotorFreak

  • Hosternokke!
  • The King Of ZMVC
  • *****
  • Berichten: 12456
  • Geslacht: Man
    • Zeeuwse Motor Vrienden Club
Re: De DR 350 van eliminator..
« Reactie #234 Gepost op: 30 januari 2011, 16:38:20 »
Bougie is nieuw en staat met de elektrode staat goed, je accu met een slechte cel is mogelijk maar dan haal je niet boven de 12V of kun je er mee doorstarten.

Ik vermoed dat die niet zo heel goed tegen kou kan want toen we hem hiet hadden opgehaald en deze in de garage stond starte die gelijk. Ik vermoed dat de bougie nat is geslagen, heb je gas gegeven tijdens het starten? Zoja dan bougie eruit, even doorstarten met benzinekranen dicht, bougie droog maken, weer monteren en starten met half choke, benzinekraan dicht en geen gas geven, moet gewoon snel aanslaan want deze is helemaal nagezien.

Je kunt ook de bougie er even uithalen en met de kickstarter je cilinder droogpompen, paar keer op en neer en klaar.

Je hebt weer kortsuiting gemaakt met staalwol..........tsja dat kan want het geleid ook, wel opletten nu dat je zekeringen nog in orde zijn want kortsluiting maken is eigenlijk heel slecht, kijk even met de bougie uit het blok maar wel in de bougiedop of deze vonkt op het blok [massa], zoniet is de kortsluiting ergens aanbeland waar je hem niet wilt hebben.
The most dangerous part of the motorcycle is the nut that connects the handelbars to the seat"

Offline Arnemuiden-RS

  • Volbloed ZMVCer
  • *****
  • Berichten: 1079
  • Geslacht: Man
Re: De DR 350 van eliminator..
« Reactie #235 Gepost op: 30 januari 2011, 16:39:55 »
zit er geen kickstart op?

Offline MotorFreak

  • Hosternokke!
  • The King Of ZMVC
  • *****
  • Berichten: 12456
  • Geslacht: Man
    • Zeeuwse Motor Vrienden Club
Re: De DR 350 van eliminator..
« Reactie #236 Gepost op: 30 januari 2011, 16:41:13 »
zit er geen kickstart op?
Oja shit vergeet dat steeds  :046: Een off-road zonder kickstarter blijft vreemd  :| Gelukkig wel een knopje en dus kun je bovenstaande wel uitvoeren.
The most dangerous part of the motorcycle is the nut that connects the handelbars to the seat"

eliminator

  • Gast
Re: De DR 350 van eliminator..
« Reactie #237 Gepost op: 30 januari 2011, 16:49:06 »
De kortsluiting vond plaats hier in de keuken bij het gladschuren van de pooltjes van de accu..dus niet met de motor zelf..weet niet of dat voor de accu kwaad kan?

Helaas krijg ik de bougie er niet uit; geen sleutel die past, dus hier komende week maar eens achteraan. Zullen bij MP toch wel te vinden zijn?
Of heb je nog een andere tip?
We hebben nog wel op het eind geproberen te starten met gas erbij, dus goed mogelijk dat die bougie even schoongemaakt moet worden..

En anders zet ik de motor toch maar eens een nachtje binnen; kijken wat hij daarna doet dan.
In elk geval wel weer een hoop wijzer; zo een beetje sleutelen is ook wel leuk hoor! En ik weet nu hoe de accu bij de DR in elkaar zit!

Offline MotorFreak

  • Hosternokke!
  • The King Of ZMVC
  • *****
  • Berichten: 12456
  • Geslacht: Man
    • Zeeuwse Motor Vrienden Club
Re: De DR 350 van eliminator..
« Reactie #238 Gepost op: 30 januari 2011, 16:56:58 »
Accu ruim boven de 12V dan zal die niet kapot wezen, gelukkig kortsluiting met de accu uit het frame en inderdaad de motor binnen zetten en dan eens proberen na een nachtje, dan is de benzine ook wel verdampt in de cilinder.

Ut kreng mot gewoon lope  :020:
The most dangerous part of the motorcycle is the nut that connects the handelbars to the seat"

Offline Dick

  • Flink gasss der op
  • The King Of ZMVC
  • *****
  • Berichten: 4916
  • Geslacht: Man
Re: De DR 350 van eliminator..
« Reactie #239 Gepost op: 30 januari 2011, 16:58:12 »
zit nog wel eens zoiets als een noodstop rechts op het stuur staat ie op on :056:
Suzuki brugman 650
CZ type 450 175cc.

Hoi gast wanneer ga jij weer motor rijden

 

Related Topics

  Onderwerp / Gestart door Reacties Laatste bericht
[Eliminator] Kawasaki ZL

Gestart door eliminator « 1 2 ... 14 15 » De Garage - Onze Motoren

296 Reacties
51878 Gelezen
Laatste bericht 06 juni 2012, 10:12:09
door V-Strom Pierrio